lilfire Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 F**n jeg hater virus! og nå har jeg fått win32/jeefo. jeg bruker panda antivirus platinum 7. men det klarer ikke ta det helt....noen som vet hvordan jeg kan kvitte meg med det? er veldig irriterende.. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 1: Skru av systemgjennoppretting. 2: Ta ctrl+alt+del og gå på prosseser. 3: Finn jeefo eller Win32/jeefo og trykk på Avslutt Prosess. 4: Gjenta det til absolut alt gjenværende av viruset er borte. 5: Start-->Kjør. Skriv inn regedit 6: HKEY_LOCAL_MACHINE>Software>Microsoft>Windows> CurrentVersion>RunServices 7: Slett denne filen /%Windows%/SVCHOST.EXE 8: Gå ut av regedit 9: SKru av maskinen. 10: For å være sikker på at den er borte, kjør Trendmicro's Housecall. NB: Husk å skru på systemgjennoppretting etterpå. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 3: er ingen fil som heter jeefo el win32 jeefo som kjører 6: HKEY_LOCAL_MACHINE>Software>Microsoft>Windows> CurrentVersion>RunServices på CurrentVersion er det ingen RunServices så fikk ikke gjort så mye av det der men takk for det. PS: haster ødeleger MANGE filer....... Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Har du kjørt Housecall? Hvilket OS har du? Lenke til kommentar
Star Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Håper noen kan hjelpe oss! Har fått det selv, og det spiser opp disken.. NAV 2003 klarer ikke fjerne mer enn 18 av 70. Hvordan kan jeg få absolutt alt vekk? Har windows xp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå