sussss Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 På tur Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Fint landskapsbilde med flotte farger og god dybdevirkning Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Nydelig landskapsbilde fra et vakkert sted jeg så godt forstår at du har et kjærlighetsforhold til . Flott komponert , skarpt med masse fine detaljer fine farger og et fint lys . En nydelig og dramatisk skyet himmel og hjulsporene er med og fremhever dybdevirkningen i bildet . Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Ser ut til å være store landbruksområder her. Nå vet jeg jo at du elsker skyer, men like vel skal jeg trampe litt i klaveret og foreslå en beskjæring av halve himmelen slik at det nederste av de to diagonale stripene kommer ut fra øvre ramme. Scroll opp og dekk til så skal du se at du får enda mer utbytte av de gjenværende skyene som et sug innover i bildet. For mye himmel og blått over skyene dreper stort sett dybdefølelsen i et bildet. For presentasjonen skulle du kanskje heller laget en skarp avgrenset ramme framfor det du har her for bildesidene fremstår faktisk som om det er møkkete - spesielt den høyre. Det tjener ikke dette flotte bildet. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Dersom du mener at himmel skal være hovedattraksjonen bør bildet være slik det er, det er jo en strålende fin himmel. Men dersom landskapet for øvrig skal komme godt fram sammen med himmelen vil det mest harmoniske være å følge Kneppens gode råd om kutt. Det blir på en måte bilder med to forskjellige uttrykk, og begge meget gode sådan. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Hei, Sussss. Et nydelig landskapsbilde ! Kreative Roar Kneppen har foreslått å kutte øverste del av himmelen for å gi landskapet større oppmerksomhet. Jeg ser at han har et godt poeng, men jeg tror ikke jeg hadde sett dette selv, - jeg har dessverre ikke hans fabelaktige "blikk" for motiver ! M v h Albert. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 3. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2016 Hei, Sussss. Et nydelig landskapsbilde ! Kreative Roar Kneppen har foreslått å kutte øverste del av himmelen for å gi landskapet større oppmerksomhet. Jeg ser at han har et godt poeng, men jeg tror ikke jeg hadde sett dette selv, - jeg har dessverre ikke hans fabelaktige "blikk" for motiver ! M v h Albert. Tusind tak Albert Ragnar Alec for fin kommentar :-) Lenke til kommentar
sussss Skrevet 3. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2016 Ser ut til å være store landbruksområder her. Nå vet jeg jo at du elsker skyer, men like vel skal jeg trampe litt i klaveret og foreslå en beskjæring av halve himmelen slik at det nederste av de to diagonale stripene kommer ut fra øvre ramme. Scroll opp og dekk til så skal du se at du får enda mer utbytte av de gjenværende skyene som et sug innover i bildet. For mye himmel og blått over skyene dreper stort sett dybdefølelsen i et bildet. For presentasjonen skulle du kanskje heller laget en skarp avgrenset ramme framfor det du har her for bildesidene fremstår faktisk som om det er møkkete - spesielt den høyre. Det tjener ikke dette flotte bildet. Roar Ha ha ha..ja du har da humor :-) men helt ok at du siger din mening..tager alt til mig..bare folk altid fortæller hvad man så kunne gøre og det gør du ...kan godt se hvad du mener med at der bliver en større dybde i billedet..men de skyer var bare så fine..men så skal man måske tage billedet med lidt mere jord så kommer der jo ikke de øverste skyer..men tænk hvis det så er de pæne skyer som går tabt...det er jo næsten altid dem der er langt oppe i luften ved ikke hvorfor. hilsen Suss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg