MindTooth Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Hei. Har en data med A7V600. Av og til bare slår PCen min seg av, sånn helt plutselig. Det er veldig irriterende når du sitter og skriver et dokument. Er det noen som har litt peiling på hva some er prob.? På forhånd takk.. Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Hei. ta frem manualen og kontroller bios instillinger, og så får du en fin dag ! Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Har du overklokket prosessoren din eller noe sånt? Satt ekstra aggressive RAM-innstillinger eller noe sånt. Da kan det fort bli ustabilt, og da gidder ikke maskina å være på lenger. Ellers bør du gjøre som LA8464 sa, å kontrollere BIOS-innstillinger. Dersom du har noen slags form for temperaturovervåking, eller noe slags motherboard-guard, kan du jo også sjekke her. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Hva er Idle tempen? Lenke til kommentar
lærer'n Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Har et lignende problem, i tillegg går min maskin i bluescren også, gjør din det? Hvilke instillinger i BIOS er det man skal endre på? jeg har ikke endret på noe på min maskin L Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Det kan være at støm forsyningen er for svak, det kan være at cpu/gpu blir for varm eller det kan være at noen av delene er statisk skadet ved montering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå