Ekinorak Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Kan noen veilede meg litt på hvor mye jeg bør/kan selge en scooter for? Problemet mitt er at den er blitt kjørt 22000 KM, og har ingen sammenligningsgrunnlag fra f.eks finn.no. Er en Aprilia SR 50 R 2011 modell. Vært på service: 500KM 2500KM 5000KM 10000KM 15000KM 22000KM Har akkurat kommet fra siste service, den har fått nytt bakhjul, bremser, og ny støtte. Har kun blitt kjørt av meg, ble påkjørt bakfra en gang for 2 år siden og måtte bytte potte. Scooteren er i veldig fin stand med unntak av noen små-problemer: El-starteren sluttet å virke på rundt 20000 km, fikset ikke det på siste service, da jeg ikke ville legge ut penger for det siden kickstarten fungerte så bra. Verkstedet sa batteriet var litt svakt og kanskje måtte byttes(er mulig årsak til el-starteren ikke virker). Det er også mulig er litt dårlig kulelager i rattet, men for øyeblikket ikke merkbart. Ellers har scooteren aldri veltet eller noe slikt. Vil påstå den er veldig bra holdt for å ha godt så langt, og har blitt lagt ned mye penger i servicer. Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Trur godt du kan prøve med 7-8.000,- så ser du om du får noe napp. Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 29. april 2016 Forfatter Del Skrevet 29. april 2016 Trur godt du kan prøve med 7-8.000,- så ser du om du får noe napp. Takk for innspillet, kommer nokk til å prøve meg på den prisen. Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Akkurat nå er nok en god tid for salg av mopeder. Peis på :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå