ole_marius Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Nettopp kjøpt Destiny.Ønsker å finne noen som også har kjøpt det nylig for spillsamarbeid.Planen er å finne noen som ikke har spilt spillet før, for å få feeling på å oppdage spillet og spillopplevelsen ilag. Lenke til kommentar
AndyMik Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Nettopp kjøpt Destiny. Ønsker å finne noen som også har kjøpt det nylig for spillsamarbeid. Planen er å finne noen som ikke har spilt spillet før, for å få feeling på å oppdage spillet og spillopplevelsen ilag. Det er godt mulig jeg slenger meg med Kan gi tilbakemelding imorgen Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 29. april 2016 Forfatter Del Skrevet 29. april 2016 Høres kjempebra ut Vanskelig å finne nybegynnere på det spillet per nå :O Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Det er nok det etter to år med svært aktive spillere. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 29. april 2016 Forfatter Del Skrevet 29. april 2016 Det er nok det etter to år med svært aktive spillere. i know. Derfor jeg prøver å oppmuntre venner og kjente til å kjøpe det nå Samt ser det an her om flere også har nylig skaffet det Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 30. april 2016 Forfatter Del Skrevet 30. april 2016 Bump, bumpibjørn.. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Jeg spilte det litt når det var nytt, men kan godt bli med om dere trenger en til. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 30. april 2016 Forfatter Del Skrevet 30. april 2016 Jeg spilte det litt når det var nytt, men kan godt bli med om dere trenger en til. Høres bra ut. Andymilk har enda ikke svart, men håper han joiner og. Kan dessverre ikke i kveld, men kan alltids prøve an i morgen eller en annen kveld. Legg meg til: Ole_M_Svendsen Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 1. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2016 Flere som kunne tenkt seg å joine? Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Noen som spiller enda? Ikke spilt siden The Dark Below. Holder på å oppdatere nå og skal kjøpe TTK og ROI asap Bjornar86 på PSN Lenke til kommentar
TomKT Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Har spilt Destiny siden år 2, men har enda tilgode å gjøre noe hvor ikke matchmaking inngår, da jeg er helt vennelaus (dvs jeg er 41 år og mengler andre gamere i omgangskretsen som også spiller Destiny). Er derfor å betrakte som helt fersk på dette området hvis noen skulle hatt behov for flere med på laget f eks på Raids! NB! Spiller mest sent på kvelden, men også tidvis på dagtid pga turnus. TomTG er nicket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå