Luftbor Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Er du Sandnes-bonde, da? Eller "Texas"-råner? *FORNÆRMET* SVG her Fredag er alltid bra på CC, 24 kr brusen er ikke å forakte vettu. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 *FORNÆRMET* SVG her Fredag er alltid bra på CC, 24 kr brusen er ikke å forakte vettu. Nåja. Selv er jeg Tasta-bonde, og synes humoren er stor i utsagnet "Hald kjæft, BØNDER!". Gjør seg alltid på Pøbben. 24 kr brusen? Brus med karusell-smak da, antar jeg? Ellers er det jo så mye himmkok der ute i gokk at det nesten er skummelt. Det blir nesten slik at snekker-lærlingene der som bor på gård bare fyller opp di derre hjemmesnekkra badestampene sine med himmkok til kunden, så får dem levert to produkter i en smekk. Men var det ikke du som skrøt på deg høy alder? Angående alder. Du ville blitt overrasket. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Men var det ikke du som skrøt på deg høy alder? Angående alder. Du ville blitt overrasket. Skrøt og skrøt. hehehe....er nok over gjennomsnittet med god margin. Du kan jo prøve å gjette. Men nå skal jeg ned på CC og tafse på damene. (Det inkluderer den snertne bardamen). Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jaja, sandnes komune, bosted hommersåk. Jobber på hundvåg, hehe, gjett hvor. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Tromsø kommune, plassen heter kvaløysletta. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Tromsø kommune, plassen heter kvaløysletta. Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hmm, trodde jeg hadde svart her jeg, men da tok jeg feil du! 1982 -> 8. jan 2004 bodde jeg i Buvika (ei lita møkkabygd 2 mil utenfor Tr.heim med ca 3000 inbyggere) Nå: Kristiansand Og jeg flytter aldri tilbake, that's for sure! Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Bor akkurat nå nord i Østfold, en liten møkkaplass kalt Tomter, ikke så langt unna Spydeberg/Ski (på Akershus-sia). Skoleåret i fjor bodde jeg på Rolvsøy i Fredrikstad, før det bodde jeg 5 år på Gran Canaria, før det bodde jeg 12 år i Enebakk. Nå flytter jeg snart ned til Gran Canaria igjen. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Bor akkurat nå nord i Østfold, en liten møkkaplass kalt Tomter, ikke så langt unna Spydeberg/Ski (på Akershus-sia). Skoleåret i fjor bodde jeg på Rolvsøy i Fredrikstad, før det bodde jeg 5 år på Gran Canaria, før det bodde jeg 12 år i Enebakk. Nå flytter jeg snart ned til Gran Canaria igjen. Bor du ovenfor jernbanen eller nedenfor? hehe Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Tjelta her, utfor sola sentrum. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Bor på Langhus, flytter til Ski om 1uke. Lenke til kommentar
skyline Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Frogner i Sørum... Jeg er derfra Bør i Bø (telemark) Du Bør i Bø i Telemark ja? Fra frogner? Kjører du den stygge Mitsubishi Colten som triller opp og ned bø gata til alle døgnets tider? Eg e frå Akkerhaugen! D e plass eltså. Lenke til kommentar
skyline Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Bor i bergen, haakonsvern, når jeg har perm er jeg på tysnes, par timer sør for bergen... Haakonsvern, e du på båt? Eller er du leir soldat? E på haakonsvern eg og. Kjem du frå tysnes, kjenner du B. Flatråker? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Hmm, trodde jeg hadde svart her jeg, men da tok jeg feil du! 1982 -> 8. jan 2004 bodde jeg i Buvika (ei lita møkkabygd 2 mil utenfor Tr.heim med ca 3000 inbyggere) Nå: Kristiansand Og jeg flytter aldri tilbake, that's for sure! Du kjenner til Trøndertun folkehøgskule då går eg ut ifra... Endret 15. mai 2004 av Whiteshit Lenke til kommentar
d00fen Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Så utrolig kjedelig det må være å bo i tettsted / lite drittsted. Oslo er og blir best. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Så utrolig kjedelig det må være å bo i tettsted / lite drittsted. Oslo er og blir best. Jepp, bor i Oslo jeg og. Bydel Røa Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Oslo her, Smedstad. Hm.. Like ved meg det Kan lett gå til Smedstad Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Oslo, Makrellbekken. Kommer nærmere og nærmere meg nå. Bor på Hovseter vis du vet hvor det er Endret 15. mai 2004 av TheDarkListener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå