OeO Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Oslo, Ellingsrud. Oslo, Furuset, bor du oppi åsen da! Go Oslo! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Oslo, Ellingsrud. Oslo, Furuset, bor du oppi åsen da! Go Oslo! Øyhhh, cool, What's your name? Er du en av de 0,1% norske på Furuset? Lenke til kommentar
OeO Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Øyhhh, cool, What's your name? Er du en av de 0,1% norske på Furuset? jepp, norsk her ja, litt fremmed da, hehe. tror ikke jeg har sett deg før, men men. kjenner sikkert noen som kjenner deg, sånn er det alltid, hehe. Endret 26. september 2010 av oysteina Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Larsnes på sunnmøre eigentleg Bur på hybel i Haugesund no då. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Singsaker, Trondheim, Norge, Europa, Verden, Planeten, Galaksen. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Singsaker, Trondheim, Norge, Europa, Verden, Planeten, Galaksen. TELLUS! Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Silde jazz og filmbyen Haugesund. Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Frogner i Sørum... Jeg er derfra Bør i Bø (telemark) Lenke til kommentar
allyse Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Siden vi poster bilder av hvor vi bor har jeg lagt ved flyfoto av hvor jeg bor btw. Litt morsomt å bo her siden jeg bor like langt fra Haltan som fra Dimiles (og Torsteinen) slik jeg kan holde begge i ørene på en gang Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Bor i bergen, haakonsvern, når jeg har perm er jeg på tysnes, par timer sør for bergen... Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Er du en av de 0,1% norske på Furuset? Frekke fa.... Jeg bor også på Furuset og er 100% norsk(ok, ca 10% finsk da, men det teller vel ikke i denne sammenhengen): Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 jeg bor i stavanger- auglend Lenke til kommentar
Togo Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Ingen her da som bor på bestum da? Far min bor der, tror jeg. -rahz0r- - bor du på studentbyen på singsaker? Lenke til kommentar
xthal Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Bor ca. 1 time (avhengig av køa) med kjøring sør for Trondheim, nermere bestemt Viggja, Skaun kommune. Og selvsagt ENESTE plassen i HELE kommunen det IKKE er bygd ut ADSL e.l. ... Lenke til kommentar
Pipboy Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Fetsund, 10min fra Lillestrøm Lenke til kommentar
da9boy Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Den fineste byen i verden bergen:P (åsane) Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Det er vel bedre enn å si:"Sandnes: Rutebilstasjonen med tilhørende 'Pøbb' for fulle bønder m/skinnvester og treningsdresser ifra Klepp, Bryne og Jæren som ikke kommer inn på en eneste uteplass i Stavanger." Kommer forresten ifra Stavanger, i tilfelle det var uklart. Sattan...er det du som driver å ypper deg på Checkpoint? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Sattan...er det du som driver å ypper deg på Checkpoint? Oh noes! I've been found out! Checkpoint nei. Dog var jeg kanon en gang for *host* ikke så lenge siden hvor en noe perifert bekjent (som underholdt seg selv med å spandere øl og se hvor drita jeg kunne bli) måtte dra meg ut fra en plass litt faderlig fort før onkel kom. Er du Sandnes-bonde, da? Eller "Texas"-råner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå