SnowDOG_ Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Helsiken! Vi er mange fra bergen her. Førde? Der har eg vært hele 2 ganger. Begge gangene da eg har vært på telt tur/hytte og fisket laks i gaular vassdraget i sande/byggstad som er i nærheten. Vakker natur som pokker der. Endret 3. desember 2003 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Shimmer Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 [quote name='SnowDOG_' date='03/12/2003 : 02:35'] Helsiken! Vi er mange fra bergen her. Førde? Der har eg vært hele 2 ganger. Begge gangene da eg har vært på telt tur/hytte og fisket laks i gaular vassdraget i sande/byggstad som er i nærheten. Vakker natur som pokker der. [/quote] Fin natur er det ja!Jeg bor i den komunen du har vært å fisket i..Har mange venner/bekjente på sande og i bygstad. Har selv vært mye i Bygstad..Også Viksdalen da seff, det er bare en halv time i fra.. Du har ikke tilfeldigvis fiska i viksdalsvannet eller haukedalsvannet?mange som driver å fisker der.. Men kanskje du bare fisker etter laks ? De som gjør det er som oftest i bygstad/sande området.. Mye fiskeprat her nå Verden ekke stor... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hehe yup. Verden er ikke så stor som vi tror den er. Vel eg har faktisk fisket i haukedalsvannet nå når du nevner det. Fikk en kilos ørret Er ikke så kjent der ute. Vi leide hytte hos en bonde eller noe som selger båter og fiske utstyr. Døskeland eller noe som er rett ved siden av elven. De hadde en fin golden retriever som var utrolig glupsk. Kanskje du kjenner de? Uansett så har eg fått de fineste natur opplevelsene i sogn og fjordane. Har faktisk alltid ment at sogn og fjordane har den vakreste naturen i norge. Hordaland ligger som nr2 Lenke til kommentar
Opus Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Foran PC-en i Tromsø. Me too...Eller på Kv.sletta, for å være mer presis. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Oslo-røa på et alt for lite rom, oppå en stol, foran en pc. Lenke til kommentar
Shimmer Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hehe yup. Verden er ikke så stor som vi tror den er. Vel eg har faktisk fisket i haukedalsvannet nå når du nevner det. Fikk en kilos ørret Er ikke så kjent der ute. Vi leide hytte hos en bonde eller noe som selger båter og fiske utstyr. Døskeland eller noe som er rett ved siden av elven. De hadde en fin golden retriever som var utrolig glupsk. Kanskje du kjenner de? Uansett så har eg fått de fineste natur opplevelsene i sogn og fjordane. Har faktisk alltid ment at sogn og fjordane har den vakreste naturen i norge. Hordaland ligger som nr2 Hehe...ganske artig..Jeg kjenner ungene deres godt(Døskeland), vet veldig godt hvem de er!Den ene av barna deres er her i bergen også.. Og hjemmstedet mitt er ved haukedalsvannet.. Hehe..dette er jo bare konge da! Meget vakker natur ja.. Helt enig Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) hehe ja mange bergen her jeg bor i bergen/Nesttun/Valle har noen sett meg? jaja bare P@rm@nn Endret 3. desember 2003 av Thomas :-) Lenke til kommentar
lodott Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) hehe ja mange bergen her jeg bor i bergen/Nesttun/Valle har noen sett meg? jaja bare P@rm@nn Ikke umulig ettersom jeg bor på Nesttun selv og er mye med en kompis som bor på Valle...hvor gammel er du? Uansett så har eg fått de fineste natur opplevelsene i sogn og fjordane. Har faktisk alltid ment at sogn og fjordane har den vakreste naturen i norge. Hordaland ligger som nr2 Ta en tur til Finnmark, full på høyde etter min mening. I tillegg er fisken generelt mye større, hvertfall bra om man liker å fiske. Endret 3. desember 2003 av lodott Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Se nest post hehe... Endret 3. desember 2003 av Thomas :-) Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Ikke umulig ettersom jeg bor på Nesttun selv og er mye med en kompis som bor på Valle...hvor gammel er du? 7+7=? og hvem er du? har jeg sett deg på buss hverdag? Endret 3. desember 2003 av Thomas :-) Lenke til kommentar
lodott Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Neppe, ettersom bussene som kommer fra Os ikke går forbi busstoppet mitt. Er 20. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Denne posten døde! *let it live!* Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Denne er død! ikke død Lenke til kommentar
knutby Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Da får jeg komme med mine meritter her: 1. Risør 2. Hammerfest 3. Oslo 4. Hammerfest 5. Hundborg (danmark) 6. Hammerfest 7. Hammerfest(hybel for 2 månder) 8. Hammerfest(et annet hus) 9. Nydal(hedmark) 10.Moelv(Hedmark) Noen flere? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Bor du på alle de steden? :| Lenke til kommentar
knutby Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Nei, det er rekkefølgen på hvor jeg har bodd. (jeg er 18år) Endret 14. januar 2004 av Loffelur Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Nei, det er rekkefølgen på hvor jeg har bodd. (jeg er 18år) Hva i hekken har du gjort i Risør??? Har bodd der selv i mange år. 83 - > 97. Viddefjell og Lindalen Lenke til kommentar
knutby Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Bodde der fra 1985-87 jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå