FreeBSD Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Oslo, Makrellbekken. Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Bergen! Nærmere bestemt Flaktveit: Der er huset "mitt" Dæven,jeg bor max 100 meter i luftlinje fra deg... Gule terrasseblokkene rett ved der Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Bergen! Nærmere bestemt Flaktveit: http://home.no.net/epleweb/diverse/flaktveit.jpg Der er huset "mitt" Dæven,jeg bor max 100 meter i luftlinje fra deg... Gule terrasseblokkene rett ved der Heiteste... Det er en liten verden gitt Lenke til kommentar
sparks Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Det var nesten litt søtt Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Dunestar (tror det var deg): Sandnes er jo ingen fin by? Det var nok ikke jeg som sa det. Sandnes er ikke spesielt pen, men byen er allikvel rimelig heavy! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Bergen! Nærmere bestemt Flaktveit: http://home.no.net/epleweb/diverse/flaktveit.jpg Der er huset "mitt" Dæven,jeg bor max 100 meter i luftlinje fra deg... Gule terrasseblokkene rett ved der Heiteste... Det er en liten verden gitt er noen av dere gutt og den andre jente? Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Bor i Bø i Telemark, på Grivi Studentheim. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) /me bor på nøtterøy ved tønsberg. Går på nøtterøy vgs. her... Endret 29. november 2003 av m3gSe|v Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Steinkjer.. Gidder ikke poste kart siden ingen vet hvor det er uansett ;D Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Steinkjer.. Gidder ikke poste kart siden ingen vet hvor det er uansett ;D Jepp ! har vært der og snudd, var verdens ende...... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Då e vi oppe i 3 stykker fra flaktveit her allerede: Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Bor i skien.. på falkum. 5min å gå til sentrum Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Vartdal, en liten bygd med 800 innbyggere. Ligger på Sunnmøre, ca 3 mil sør-øst fra Ålesund. Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Anyway, vokst opp på rødvet (Grorud), flytta hit i høst. Noen oslofolk som veit hvor det er hen el? seff Men det staves da Rødtvet, noen steder står det Rødtvedt. Edit: la ved et lite kart Endret 30. november 2003 av Kamerat Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Bergen - Askøy Askøy tror jeg må være det nest kuleste stedet i hele Norge! Farmor og farfar bor der, pluss et drøss med venner av meg. Spesielt på Hetlevik. Lenke til kommentar
Shimmer Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg bor på et lite sted som heter Viksdalen, det er en halv time fra Førde..Og for dere som ikke vet hvor Førde er--skam dere (ligger i sogn og fjordane) Og ja, jeg snakker faktisk bokmål...tatt etter min mor som kommer fra tønsberg..så jeg har verdt endel der også for å si det sånn (ferier..) Nærmere bestemt..Nøtterøy..Husøy.. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg bor på et lite sted som heter Viksdalen, det er en halv time fra Førde..Og for dere som ikke vet hvor Førde er--skam dere (ligger i sogn og fjordane) Og ja, jeg snakker faktisk bokmål...tatt etter min mor som kommer fra tønsberg..så jeg har verdt endel der også for å si det sånn (ferier..) Nærmere bestemt..Nøtterøy..Husøy.. Snakker du bokmål? Huff, nå skulle norsklæreren min hørt deg. Du hadde fått juling Man skriver bokmål eller nynorsk. Man snakker dialekt. Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Då e vi oppe i 3 stykker fra flaktveit her allerede: Ikke glem meg da sluffy ,, jeg er jo nesten naboen din Lenke til kommentar
Shimmer Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 [quote name='Loomy' date='02/12/2003 : 23:48'] [quote name='Shimmer' date='02/12/2003 : 23:30'] Jeg bor på et lite sted som heter Viksdalen, det er en halv time fra Førde..Og for dere som ikke vet hvor Førde er--skam dere (ligger i sogn og fjordane) Og ja, jeg snakker faktisk bokmål...tatt etter min mor som kommer fra tønsberg..så jeg har verdt endel der også for å si det sånn (ferier..) Nærmere bestemt..Nøtterøy..Husøy.. [/quote] [b]Snakker[/b] du bokmål? Huff, nå skulle norsklæreren min hørt deg. Du hadde fått juling Man [b]skriver[/b] bokmål eller nynorsk. Man [b]snakker[/b] dialekt. [/quote] Ja, han får bare komme gi meg juling... Men vet du hva jeg kan jo ikke hjelpe for at jeg fra begynnelsen begynte å snakke bokmål selv om jeg har bodd i ett nynorsk miljø(jeg kan av og til slå om til nynorsk,ufrivillig, vet ikke akkurat om det høres så bra ut) Nå fortiden bosatt i Bergen, Laksevåg.. fint sted Begynner vel å snakke Bergenser dialekt snart..nei jeg tror jeg skal stoppe der (håper jeg) Ikke at jeg har noe i mot bergenser dialekt... (ja, det er sant!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå