Nidhogg Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) bor på øya vigra uttafor Møre og Romsdals hovedstad: Ålesund, og ikke Molde som er en myyyye mindre by. bare å gi opp der tadcomp og her på øya har vi verdens nordligste forekomst av en eller anne type strå (trur halmstrå var navnet) som vokser i strandkanten. jeg er veldig stolt Endret 23. november 2003 av Nidhogg Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Kringsjå, Oslo. Dimiles bor 1Km unna meg..og jeg bor LENGER vest Anyway, vokst opp på rødvet (Grorud), flytta hit i høst. Noen oslofolk som veit hvor det er hen el? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Seff vet jeg hvor det er. Du bor liskom maks 4 km fra meg Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Rødvet f00l jævli ukjent sted for mange.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Kringsjå, Oslo. Dimiles bor 1Km unna meg..og jeg bor LENGER vest Anyway, vokst opp på rødvet (Grorud), flytta hit i høst. Noen oslofolk som veit hvor det er hen el? Jaja, men jeg er egentlig mer vest enn deg. Du kler deg jo som en østkant dude Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Og du har sett meg i RL eller bare bilder? Jeg går ikke i skjorte til daglig nei..men mener jeg kler meg stort sett pent. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Jeg går heller ikke i skjorte til daglig. )) Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) bor på øya vigra uttafor Møre og Romsdals hovedstad: Ålesund, og ikke Molde som er en myyyye mindre by.bare å gi opp der tadcomp http://memelo.julianors.org/Owned.gif og her på øya har vi verdens nordligste forekomst av en eller anne type strå (trur halmstrå var navnet) som vokser i strandkanten. jeg er veldig stolt Føøølg med i timen! Synes å huske at det er MOLDE som er innehaver av Fylkeshuset/Fylkeskommune-tittelen, dermed er MOLDE Møre og Romsdals hovedstad... Owned... Endret 23. november 2003 av tadcomp Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Bergen! Nærmere bestemt Flaktveit: Der er huset "mitt" Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Føøølg med i timen! Synes å huske at det er MOLDE som er innehaver av Fylkeshuset/Fylkeskommune-tittelen, dermed er MOLDE Møre og Romsdals hovedstad... Owned... Det stemmer, men Molde har bare fylkesmannen og jazzfestivalen, og en stadion som ALDRI er fyllt opp. Ålesund er den reelle hovedstaden i M&R. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Bor på Hybel/Leil. i Kragerø, bodde i Porsgrunn i fjor. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 der bor jeg, dvs. Flaktveit, åsane, bergen (ikke så veldig langt i fra Loomy) Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Dunestar: Nei, ikke den veien, mer mot databygget hvis du vet hvor det er, altså, den motorveien som skiller stangeland og folkvord. Du kan si det slikt at jeg bor mellom skeiene og stangeland barnehage. Bor vel ca. 700 - 800m fra rema 1000 på stangeland. Gef; Hmm. Er faktisk ikke så kjent på Stangeland. Vet ihvertfall ikke hvor Datahuset er. Jeg vet heller ikke hvor barnehagen er. Jeg tviler vel på at Jønningheia og Smeaheia barnehage er den samme. Kan være jeg er på jordet nå, men Børskåda (hva er vel det for et gatenavn?) eller en plass i Jønningheia? Eller Somahagen? Du heter vel ikke tilfeldigvis Morten? Jeg bor sånn ca. her. Endret 24. november 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
simes Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Rygge, rett utenfor Moss. Den byen som lukter så ille, men som egentlig ikke lukter noe i forhold til Sarpsborg osv.. Men neste år blir det vel Oslo som student. Lenke til kommentar
Term Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Tromsø Leier et hus midt oppe på tromsøya Lenke til kommentar
Gef Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Gef; Hmm. Er faktisk ikke så kjent på Stangeland. Vet ihvertfall ikke hvor Datahuset er. Jeg vet heller ikke hvor barnehagen er. Jeg tviler vel på at Jønningheia og Smeaheia barnehage er den samme. Kan være jeg er på jordet nå, men Børskåda (hva er vel det for et gatenavn?) eller en plass i Jønningheia? Eller Somahagen? Du heter vel ikke tilfeldigvis Morten? Jeg bor sånn ca. her. Nei, Jønningheia barnehage er ikke det samme som Stangeland barnehage. Ja jeg heter Morten Johan. Vet du hvor skeiene er, så vet du sånn ca. hvor jeg bor Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Tromsø Leier et hus midt oppe på tromsøya Tromsø (= ) her oxo, hybel på Mortensnes.... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Gef; Hmm. Er faktisk ikke så kjent på Stangeland. Vet ihvertfall ikke hvor Datahuset er. Jeg vet heller ikke hvor barnehagen er. Jeg tviler vel på at Jønningheia og Smeaheia barnehage er den samme. Kan være jeg er på jordet nå, men Børskåda (hva er vel det for et gatenavn?) eller en plass i Jønningheia? Eller Somahagen? Du heter vel ikke tilfeldigvis Morten? Jeg bor sånn ca. her. Nei, Jønningheia barnehage er ikke det samme som Stangeland barnehage. Ja jeg heter Morten Johan. Vet du hvor skeiene er, så vet du sånn ca. hvor jeg bor Da kan det hende jeg vet hvem du er. Var det du som hjalp to newbie'er på et Nexscan-LAN på Kulltumølla i starten av sommerferien med bl.a. DC++ og BF1942? Det var /me og min lillebror; Twizter. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Bergen Nesttun her Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Bergen Nesttun her *notere* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå