Gå til innhold

Hvor bor dere?


sparks

Anbefalte innlegg

bor på øya vigra uttafor Møre og Romsdals hovedstad: Ålesund, og ikke Molde som er en myyyye mindre by.

bare å gi opp der tadcomp

Owned.gif

 

 

og her på øya har vi verdens nordligste forekomst av en eller anne type strå (trur halmstrå var navnet) som vokser i strandkanten. jeg er veldig stolt :woot:

Endret av Nidhogg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bor på øya vigra uttafor Møre og Romsdals hovedstad: Ålesund, og ikke Molde som er en myyyye mindre by.

bare å gi opp der tadcomp

http://memelo.julianors.org/Owned.gif

 

 

og her på øya har vi verdens nordligste forekomst av en eller anne type strå (trur halmstrå var navnet) som vokser i strandkanten. jeg er veldig stolt :woot:

Føøølg med i timen!

 

Synes å huske at det er MOLDE som er innehaver av Fylkeshuset/Fylkeskommune-tittelen, dermed er MOLDE Møre og Romsdals hovedstad...

 

Owned...

Endret av tadcomp
Lenke til kommentar
Føøølg med i timen!

 

Synes å huske at det er MOLDE som er innehaver av Fylkeshuset/Fylkeskommune-tittelen, dermed er MOLDE Møre og Romsdals hovedstad...

 

Owned...

Det stemmer, men Molde har bare fylkesmannen og jazzfestivalen, og en stadion som ALDRI er fyllt opp. Ålesund er den reelle hovedstaden i M&R.

Lenke til kommentar
Dunestar: Nei, ikke den veien, mer mot databygget hvis du vet hvor det er, altså, den motorveien som skiller stangeland og folkvord. Du kan si det slikt at jeg bor mellom skeiene og stangeland barnehage. Bor vel ca. 700 - 800m fra rema 1000 på stangeland.

Gef; Hmm. Er faktisk ikke så kjent på Stangeland. Vet ihvertfall ikke hvor Datahuset er. Jeg vet heller ikke hvor barnehagen er. Jeg tviler vel på at Jønningheia og Smeaheia barnehage er den samme. :roll: Kan være jeg er på jordet nå, men Børskåda (hva er vel det for et gatenavn?) eller en plass i Jønningheia? Eller Somahagen? :ermm: Du heter vel ikke tilfeldigvis Morten? :blink:

 

Jeg bor sånn ca. her.

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar

Gef; Hmm. Er faktisk ikke så kjent på Stangeland. Vet ihvertfall ikke hvor Datahuset er. Jeg vet heller ikke hvor barnehagen er. Jeg tviler vel på at Jønningheia og Smeaheia barnehage er den samme. :roll: Kan være jeg er på jordet nå, men Børskåda (hva er vel det for et gatenavn?) eller en plass i Jønningheia? Eller Somahagen? :ermm: Du heter vel ikke tilfeldigvis Morten? :blink:

 

Jeg bor sånn ca. her.

Nei, Jønningheia barnehage er ikke det samme som Stangeland barnehage. Ja jeg heter Morten Johan. Vet du hvor skeiene er, så vet du sånn ca. hvor jeg bor ;)

Lenke til kommentar

Gef; Hmm. Er faktisk ikke så kjent på Stangeland. Vet ihvertfall ikke hvor Datahuset er. Jeg vet heller ikke hvor barnehagen er. Jeg tviler vel på at Jønningheia og Smeaheia barnehage er den samme. :roll: Kan være jeg er på jordet nå, men Børskåda (hva er vel det for et gatenavn?) eller en plass i Jønningheia? Eller Somahagen? :ermm: Du heter vel ikke tilfeldigvis Morten? :blink:

 

Jeg bor sånn ca. her.

Nei, Jønningheia barnehage er ikke det samme som Stangeland barnehage. Ja jeg heter Morten Johan. Vet du hvor skeiene er, så vet du sånn ca. hvor jeg bor ;)

Da kan det hende jeg vet hvem du er. ;)

Var det du som hjalp to newbie'er på et Nexscan-LAN på Kulltumølla i starten av sommerferien med bl.a. DC++ og BF1942? Det var /me og min lillebror; Twizter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...