mikk- Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Røros.. Inni h3lvete kaldt! :grine: Heh.. Men vi har norges eneste fredede søppeldynge, dah... EDIT: Og nordeuropas største ørken! Endret 23. november 2003 av Mikka Lenke til kommentar
Gef Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Sandnes har Norges største kjøpesenter, badeland og gågate Her er det også kaldt *grøss* Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Går på Giske Ungdomsskole.Så visste du det. Du da, Skeiene, Sandnes VGS, Sola VGS, Gand VGS? Kjenner ikke igjen huset ditt. Bildene var litt mørke. Gikk på skeiene, nå sandnes vgs GK Ja, vet bildene ble mørke pga. det var mørkt ute, men jeg kan ta nye bilder i morgen btw. huset mitt ligger 100meter fra stangeland barnehage, og 200meter fra skeiene retning motorveien Okei. Nær Rema'en på Stangeland da? - - - Sandnes har Norges største kjøpesenter, badeland og gågate Her er det også kaldt *grøss* Stemmer det. Stas det, da! Bare synd at Havanna Badeland har gått konkurs. Drives ennå, men er konk. Merkelig. Kaldt her, ja. Virkelig. Dryser _ordentlig_ på fingrene hver gang jeg sykler opp fra byen. Det har vært sånn to-tre ganger til dagen i det siste. Endret 23. november 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
PT Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Heh.. Men vi har norges eneste fredede søppeldynge, dah... Må flytte... røros... NÅ! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Heh.. Men vi har norges eneste fredede søppeldynge, dah... Må flytte... røros... NÅ! :nice: De holder på å bygge noe leiligheter eller rekkehus eller noe sånt rett nedenfor "slagghaugene" faktisk! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Ingen ved holmlia etc? :? Savner homies.. Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Gulset Hills, Skien Lenke til kommentar
sparks Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Mange bor i skien, sandnes, bergen og oslo? korrekt? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Mange bor i skien, sandnes, bergen og oslo? korrekt? Vil tro det. Stor skokk fra Stavanger i tillegg. Det er visst mange fra andre plasser av Jæren også. Endret 23. november 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Stord, Hordaland - The home of BB-THOR Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Ingen ved holmlia etc? :? Savner homies.. Min bror bor på Holmlia Endret 23. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Liker ikke helt Holmlia jeg, vi kom nesten i bråk der. Uten at vi hadde gjort noe som helst. Teitinger. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Liker ikke helt Holmlia jeg, vi kom nesten i bråk der. Uten at vi hadde gjort noe som helst. Teitinger. hehe, sant nok det.. Jeg bor riktignok ikke på holmlia, men ikke mange 100 meter fra.. Hvor bor'u dumle? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Han bor på Ullevål Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Arendal. No phun annet enn på sommern Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Moss/København DK Endret 23. november 2003 av nikkor Lenke til kommentar
Gef Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Dunestar: Nei, ikke den veien, mer mot databygget hvis du vet hvor det er, altså, den motorveien som skiller stangeland og folkvord. Du kan si det slikt at jeg bor mellom skeiene og stangeland barnehage. Bor vel ca. 700 - 800m fra rema 1000 på stangeland. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Liker ikke helt Holmlia jeg, vi kom nesten i bråk der. Uten at vi hadde gjort noe som helst. Teitinger. hehe, sant nok det.. Jeg bor riktignok ikke på holmlia, men ikke mange 100 meter fra.. Hvor bor'u dumle? dimiles takk.. westside Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå