Propaganda Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Haha, hva har du vært her i forbindelse med egentlig? Og hvor lenge siden og sånn? 6483059[/snapback] Var der på ferie for noen år siden, når tremeningen (spell check!?) min bodde der. Også har jeg en kompis som har flytta dit. Begge 2 havna i det sketchy miljøet, så kanskje derfor jeg har den oppfatningen av Svelvik Den lange grunne stranda var digg da Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Ja det er nok litt lett å skli ut hvis man er ny eller kjenner noen som driver litt med det eller rett og slett ikke har så mange venner. Men vi har greie strender da. Lenke til kommentar
Pazman Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Skien by i Telemark fylke. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Ja det er nok litt lett å skli ut hvis man er ny eller kjenner noen som driver litt med det eller rett og slett ikke har så mange venner. Men vi har greie strender da. 6483120[/snapback] jepp, det kan jeg ikke klage på Er ikke bastøya rett utenfor der a? Der slemme gutter blei sendt til back in the days? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Nei Hurum er rett ovenfor her, Bastøy er ved Horten det. Vi har Hurumferja og de har Bastøyferja. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 hmm..var sikker på at det lå i nærheten, ute på sjøen... jaja, kan ikke alltid ha rett, selvom jeg så og si alltid har det Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Bor i Bergen, byen hvor det alltid regner. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Asker...sodbvureuibeuirb = *hodet slått i tastaturet* Trives, men passer ikke helt inn...føler jeg. 6482056[/snapback] hvor i asker da? Bor i Ski jeg 6482684[/snapback] Ikke langt unna statoilen ved McDonalds. Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Føøølg med i timen! Synes å huske at det er MOLDE som er innehaver av Fylkeshuset/Fylkeskommune-tittelen, dermed er MOLDE Møre og Romsdals hovedstad... Owned... Det stemmer, men Molde har bare fylkesmannen og jazzfestivalen, og en stadion som ALDRI er fyllt opp. Ålesund er den reelle hovedstaden i M&R. 1402476[/snapback] Helt enig med deg! Jeg er fra Sande kommune, 1 km fra Almestad-kiosken for de lokalkjente.. Ligger omtrent 1 time med ferje fra Ålesund.. Flytter sikkert sørover i høst Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Bor i Stavanger, nærmere bestemt i bydelen Kampen\Eiganes Lenke til kommentar
robB Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 I Norheimsund, en liten time fra Bergen. Vi har steinsdalsfossen, den eneste fossen i europa som vi kan gå under. Norheimsund: Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Rena... verdens kjipeste sted.. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Mobilfreek: Du har for lang sigatur Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 ahhh takk skal ta bort litt av den Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 midt troms, nærmere bestemt bardufoss skal i militære på rena nå snart da, noen fra områder rundt som kan ta meg med på fest en gang i blant? rene militærfester er jo tragisk 6481500[/snapback] Skal du også til rena? Hva skal du gjøre der? 6481885[/snapback] Befalskole, men det er 50-50 sjanse for at jeg kommer dit. Kan hende jeg kommer til leiren som ligger 1km fra der jeg bor Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 I Norheimsund, en liten time fra Bergen. Vi har steinsdalsfossen, den eneste fossen i europa som vi kan gå under. 6483285[/snapback] Å, var ganske sikker at jeg gikk under en relativt imponerende foss i Geiranger for et par år siden Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 På bor på Nøtterøy! En øy i øygruppen utenfor Tønsberg! Bor 7 km fra Tønsberg sentrum, ! ?! 6482713[/snapback] Nøtterøy er kos, vi hadde hytte der da jeg var liten. Nå bor tante og de der også har farmor hytte der. Hvor på Nøtterøy bor du? Selv bor jeg i Svelvik, ikke i Sande som Sky tror. Men er mest med Sandefolk på fritiden og har gått på vgs der siden vi ikke har slikt i min lille by. 6482794[/snapback] Jajaja ... du er mer her enn der. Sande er verdens navle(lo), og Svelvik er en del av Sande i mitt hode. Det er uansett 10min med litt pådrag herfra. Hvor nøyaktig er det du holder til forresten? Egentlig lettere å spørre om det på MSN, men tastaturet mitt er så digg at skrive går av seg selv. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 På bor på Nøtterøy! En øy i øygruppen utenfor Tønsberg! Bor 7 km fra Tønsberg sentrum, ! ?! 6482713[/snapback] Nøtterøy er kos, vi hadde hytte der da jeg var liten. Nå bor tante og de der også har farmor hytte der. Hvor på Nøtterøy bor du? Selv bor jeg i Svelvik, ikke i Sande som Sky tror. Men er mest med Sandefolk på fritiden og har gått på vgs der siden vi ikke har slikt i min lille by. 6482794[/snapback] Jajaja ... du er mer her enn der. Sande er verdens navle(lo), og Svelvik er en del av Sande i mitt hode. Det er uansett 10min med litt pådrag herfra. Hvor nøyaktig er det du holder til forresten? Egentlig lettere å spørre om det på MSN, men tastaturet mitt er så digg at skrive går av seg selv. 6483978[/snapback] Eirik er kåt? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 På bor på Nøtterøy! En øy i øygruppen utenfor Tønsberg! Bor 7 km fra Tønsberg sentrum, ! ?! 6482713[/snapback] Nøtterøy er kos, vi hadde hytte der da jeg var liten. Nå bor tante og de der også har farmor hytte der. Hvor på Nøtterøy bor du? Selv bor jeg i Svelvik, ikke i Sande som Sky tror. Men er mest med Sandefolk på fritiden og har gått på vgs der siden vi ikke har slikt i min lille by. 6482794[/snapback] Jajaja ... du er mer her enn der. Sande er verdens navle(lo), og Svelvik er en del av Sande i mitt hode. Det er uansett 10min med litt pådrag herfra. Hvor nøyaktig er det du holder til forresten? Egentlig lettere å spørre om det på MSN, men tastaturet mitt er så digg at skrive går av seg selv. 6483978[/snapback] Eirik er kåt? 6483985[/snapback] Ja? Men ikke på Anette_, dette kalles samtale Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Asker...sodbvureuibeuirb = *hodet slått i tastaturet* Trives, men passer ikke helt inn...føler jeg. 6482056[/snapback] hvor i asker da? Bor i Ski jeg 6482684[/snapback] Bor i ski du også For et sammentreff.. Langhus nærmere bestemt:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå