Suppelars2k Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Oslo her, Smedstad. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Stavanger er etter min mening norge nest fineste by. Var der ifjor sommer. Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Stavanger er etter min mening norge nest fineste by. Var der ifjor sommer. Og verdens fineste by er jo selvfølgelig Bergen, ikke sant SnowDOG_? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Right! U got it. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Sandnes. Fin plass, virkelig.Landets 8. største by. Sånn ca. 1 km fra sentrum og 500 m fra Giske Ungdomsskole. Hvilken skole går du på? Jeg bor i Sandnes - Stangeland, her er huset jeg bor i (ble tatt for 5 min siden) http://www.home.no/gef/Huset.jpg Går på Giske Ungdomsskole. Så visste du det. Du da, Skeiene, Sandnes VGS, Sola VGS, Gand VGS? Kjenner ikke igjen huset ditt. Bildene var litt mørke. - - - Sandnes landets 8 største by. Er det noe å skryte av da? Nei, ikke egentlig. Men hvis du tenker, Sandnes er ikke noen spesielt kjent by. - - - Du som skrev om "Ruten": Okei nok plass. Man sier det foregår mye narko og alko der nede, men det er ikke så galt som man sier. Var der nede for sånn ca. 1 time siden. For den saks skyld, man sier Ruten er det beste stedet i Rogaland. Stavanger er ikke noe særlig for folk som skal ruse seg, men det er en fin by, SnowDOG_, absoulutt. Skulle vært hovedstad. : Endret 22. november 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Right! U got it. Det var nå også min antagelse. Bergen (vel, sentrum) er meget fiin by / tettsted. Skulle fremdeles vært norges hovedstad, etter mitt syn - istedenfor Christiania (Oslo) som lå nærmere København. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Asker. IKKE medlem av råneklubben "Team Asker". 3,5km fra sentrum, mot liertoppen. Brendsrudtoppen for de som er kjent. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Molde, (Møre og) Romsdals hovedstad! Nordbyen for de lokale... Ligger ca. 56 mil (45 i luftlinje ca.) nord-nord-vest for Oslo for de som er meget disorientert her i landet Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Eg bor i Kjelleren til huset til foreldrene mine som ligger i stavanger som ligger i rogaland som ligger i europa som på jorden. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Bergen - Slaskevåg Slaskevååååg Lenke til kommentar
adawen Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Bor hovedsaklig i Kristiansand, men emigrerer til Grimstad i ny og ne.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) *strøket* og Ueland: Ullevål ikke Ullevåll. Lurt å lære det, med tanke på at dere bor der og sånnt EDIT: Stryk allyse der, han klarte det jo. *kilapper* Endret 22. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
allyse Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Oslo, Ullevål. 2 minutter fra stadioen om du går sent Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Bergen. Nedenfor Gamle Bergen... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Jeg bor i Byskogen, Larvik og hos faren min i Sandviken, Bergen. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Oslo, kjelsås. Kaldt og forlatt sted. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Oslo, kjelsås. Kaldt og forlatt sted. ... og kjelsås IL har døve treningsdresser. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Går på Giske Ungdomsskole.Så visste du det. Du da, Skeiene, Sandnes VGS, Sola VGS, Gand VGS? Kjenner ikke igjen huset ditt. Bildene var litt mørke. Gikk på skeiene, nå sandnes vgs GK Ja, vet bildene ble mørke pga. det var mørkt ute, men jeg kan ta nye bilder i morgen btw. huset mitt ligger 100meter fra stangeland barnehage, og 200meter fra skeiene retning motorveien Endret 23. november 2003 av Gef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå