ahpadt Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) SteffyBoy skrev: Dr.X skrev: SteffyBoy skrev: Dr.X skrev: SteffyBoy skrev: Bergen Nederland Houston, Texas Bergen igjen! Bønes wadafakk gjorde du i texas ? Jobben til pappa gjorde at vi måtte flytte der... så no får eg 6 i engelsk! men når eg snakker engelsk bruker eg ord som y'all, som ikke alltid er like bra.. Haha, sørstat engelsk er jææævlig rått Damn straight, cowboy! Jeg bor i Vollen i Akershus. Forøvring et ganske ettertraket sted. Hus som er 5km unna selges til å være i 'Vollen'. Det er litt sykt. /me vil også bo i utlandet Endret 27. mai 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 smeboe skrev: ProxymuZ skrev: Universet - Planeten "Jorda" - Europa - Skandinavia - Norge - Oppland - Otta Otta er da altså en liten by 1 time og 20 min fra Lillehammer (OL 94 ) *Du glemte å nevne at jorda ligger i Melkeveien-galaksen... EDIT: er ikke Otta den byen som nesten ikke får sol i det hele tatt?? eller, for å formulere det på en annen måte, hvor mye sol får du inn i stua, f.eks?? De som plasserte Otta i dalen, kan ikke ha tenkt seg om.. Forøvrig så tror jeg det er bedre å bo Oslo sentrum/øst (grønland, grynerløkka, carl berner, sagene) enn å bo i oslo sentrum/vest(majorstua, Aker brygge, solli, frogner) for de som ikke har så mye penger, sånn som studentene f.eks... Nå har det seg faktisk sånn att vi får mer en nok sol. Jævlig irriterende om kvelden rundt 8 tia for da er sola på vei ned og da skinnern rett igjennom gardinene mine og rett på skjermen min! Men ja, Otta er ikke akkurat den plassen man vil bosette seg nei Er ikke så ille om sommern, men jeg har ikke mye å gjøre slik generelt. Så da sitter jeg foran pc'n da Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 smeboe skrev: ProxymuZ skrev: Universet - Planeten "Jorda" - Europa - Skandinavia - Norge - Oppland - Otta Otta er da altså en liten by 1 time og 20 min fra Lillehammer (OL 94 ) *Du glemte å nevne at jorda ligger i Melkeveien-galaksen... EDIT: er ikke Otta den byen som nesten ikke får sol i det hele tatt?? eller, for å formulere det på en annen måte, hvor mye sol får du inn i stua, f.eks?? De som plasserte Otta i dalen, kan ikke ha tenkt seg om.. Forøvrig så tror jeg det er bedre å bo Oslo sentrum/øst (grønland, grynerløkka, carl berner, sagene) enn å bo i oslo sentrum/vest(majorstua, Aker brygge, solli, frogner) for de som ikke har så mye penger, sånn som studentene f.eks... Jaha? Blindern er på vestkanten, og der ligger universitetet med samme navn og studentboliger. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg bor i Bærum....Blommenholm.....Engerjordet Like ved Sandvika Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg bor i Holter Lurer på om det er noen her som faktisk vet hvor det er, eller har vert her Lenke til kommentar
emoWEB Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Bor i Ålesund, Møre & Romsdal.. Fin og kjedelig by.. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Wehey, jeg er fra Tromsø Litt crappious noen ganger, men det tusler og går.. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg bor i et stort grønt hus som enkelte kaller en container... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 bor langt ute på bondeland. rettere sagt ølen i rogaland. ja det er samme plassen som elin tvet (verdama) kom fra, og "bad-acid" gjennen er på. (alltid folk som spør om det) Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 haha, jeg bor lengst nord her Hammerfest - Rypefjord er stedet Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Bor på Rognan Et stykke unna Bodø... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Tranby. Midt i mellom Drammen og Asker Lenke til kommentar
Mordar1 Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Skarnes, i Sør-Odal kommune i Hedmark. snart norges eneste sted med vannskiannlegg.. og dere oslo folk kan takke "Odølinga" for at oslo er til, da det er vi som har bygd opp byen. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Bor i trondheim\ranheim\vikåsen Btfw:Jeg har den _deilige_ sola mitt på skjermen fra fuckings 15:00 når jeg kommmer hjem fra skolen til 21:00.Whine Endret 24. juni 2004 av PyroCX Lenke til kommentar
GSM Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) PT skrev: Oppå pc'en min som står her i Bergen - Minde Bor også på Minde i Bergen Micromus skrev: Bor i bergen, haakonsvern, når jeg har perm er jeg på tysnes, par timer sør for bergen... Har hytte på Tysnes Edit: Glemte et ord Endret 24. juni 2004 av GSM Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 På Bønes, Bergen - soon to be: Apple Valley, California Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Skogn, i Levanger kommune. Ca en time med bil nord for trondheim. Flytter asap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå