Gå til innhold

Hvor bor dere?

sparks

Anbefalte innlegg

SteffyBoy skrev:
  Dr.X skrev:
  SteffyBoy skrev:
  Dr.X skrev:
  SteffyBoy skrev:
Bergen

Nederland

Houston, Texas

Bergen igjen! Bønes

wadafakk gjorde du i texas ?

Jobben til pappa gjorde at vi måtte flytte der... så no får eg 6 i engelsk! men når eg snakker engelsk bruker eg ord som y'all, som ikke alltid er like bra..

Haha, sørstat engelsk er jææævlig rått :D

Damn straight, cowboy! IKON9814d923801eae5fb34bdf1c84f9424c124e3f580f.gif

:grin:

Jeg bor i Vollen i Akershus. Forøvring et ganske ettertraket sted. Hus som er 5km unna selges til å være i 'Vollen'. Det er litt sykt. :ermm:

/me vil også bo i utlandet :cry:

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  smeboe skrev:
  ProxymuZ skrev:
Universet - Planeten "Jorda" - Europa - Skandinavia - Norge - Oppland - Otta

Otta er da altså en liten by 1 time og 20 min fra Lillehammer (OL 94 :p )

*Du glemte å nevne at jorda ligger i Melkeveien-galaksen...

EDIT: er ikke Otta den byen som nesten ikke får sol i det hele tatt?? eller, for å formulere det på en annen måte, hvor mye sol får du inn i stua, f.eks?? De som plasserte Otta i dalen, kan ikke ha tenkt seg om..

Forøvrig så tror jeg det er bedre å bo Oslo sentrum/øst (grønland, grynerløkka, carl berner, sagene) enn å bo i oslo sentrum/vest(majorstua, Aker brygge, solli, frogner) for de som ikke har så mye penger, sånn som studentene f.eks...

Nå har det seg faktisk sånn att vi får mer en nok sol.

Jævlig irriterende om kvelden rundt 8 tia for da er sola på vei ned og da skinnern rett igjennom gardinene mine og rett på skjermen min! :mad:

Men ja, Otta er ikke akkurat den plassen man vil bosette seg nei :p Er ikke så ille om sommern, men jeg har ikke mye å gjøre slik generelt. Så da sitter jeg foran pc'n da :green:

Lenke til kommentar
  smeboe skrev:
  ProxymuZ skrev:
Universet - Planeten "Jorda" - Europa - Skandinavia - Norge - Oppland - Otta

Otta er da altså en liten by 1 time og 20 min fra Lillehammer (OL 94 :p )

*Du glemte å nevne at jorda ligger i Melkeveien-galaksen...

EDIT: er ikke Otta den byen som nesten ikke får sol i det hele tatt?? eller, for å formulere det på en annen måte, hvor mye sol får du inn i stua, f.eks?? De som plasserte Otta i dalen, kan ikke ha tenkt seg om..

Forøvrig så tror jeg det er bedre å bo Oslo sentrum/øst (grønland, grynerløkka, carl berner, sagene) enn å bo i oslo sentrum/vest(majorstua, Aker brygge, solli, frogner) for de som ikke har så mye penger, sånn som studentene f.eks...

Jaha? Blindern er på vestkanten, og der ligger universitetet med samme navn og studentboliger.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  PT skrev:
Oppå pc'en min som står her i Bergen - Minde

Bor også på Minde i Bergen :w00t:

Micromus skrev:

Bor i bergen, haakonsvern, når jeg har perm er jeg på tysnes, par timer sør for bergen...

Har hytte på Tysnes :D

Edit: Glemte et ord

Endret av GSM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...