Dr.X Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Bergen Nederland Houston, Texas Bergen igjen! Bønes wadafakk gjorde du i texas ? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Nordland -> Narvik -> Bjerkvik Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Oslo - Grønland Er det noe å 'e for? Har selv vært der flere ganger, og det er jo ikke direkte pent der. Seff kosli hvis du trives, bare lurer jeg. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Oslo - Grønland Er det noe å 'e for? Har selv vært der flere ganger, og det er jo ikke direkte pent der. Seff kosli hvis du trives, bare lurer jeg. Slutt'a Dimiles. Det er faktisk helt OK på Grønland. Noen av dere gutta burde komme dere mer ut... på andre siden av elva Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Oslo - Grønland Er det noe å 'e for? Har selv vært der flere ganger, og det er jo ikke direkte pent der. Seff kosli hvis du trives, bare lurer jeg. Slutt'a Dimiles. Det er faktisk helt OK på Grønland. Noen av dere gutta burde komme dere mer ut... på andre siden av elva Hehe, sorry? Var jo høflig da. Hm. Vi får se på det derre med elven. Klarer meg fint med alt jeg har her lissom. Hva har jeg å tjene på å stikke bort dit? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Er det noe å 'e for? Har selv vært der flere ganger, og det er jo ikke direkte pent der. Seff kosli hvis du trives, bare lurer jeg. Skjerp deg a'. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Okei, beklager hvis det var frekt sagt. Kjempekosli hvis han trives, noe jeg også skrev. Beklager. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Du er ikke klar over at Grønland er et av Oslos med ettertraktede og hippe strøk? Endret 26. mai 2004 av HalTan Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Du er ikke klar over at Grønland er et av Oslos med ettertraktede og hippe strøk? Nei, det var jeg ikke klar over. Med en liten sjekk av boligaviser som Notar osv. så ser det merkelig ut, men hvis du sier det så stemmer det kanskje! Er jo mye rimeligere å bo der enn her. Og studenter har dårlig råd, så. Forstår det. Bjølsen har jo også fått noen flotte leiligheter nå! EDIT: Litt mange kommafeil. Endret 26. mai 2004 av dimiles Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Grønland er ikke rimelig. EDIT: Det finnes vel knappt rimelige leiligheter/hus i Oslo lenger. EDIT2: Det handler ikke nødvendigvis om å ha råd, mange liker å bo i Sentrum, mange synes det er waste å bruke X antall millioner på stort hus, og prioriterer andre ting. Grønald er en finfin plassering, sentralt og fint. Endret 26. mai 2004 av HalTan Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Grønland er ikke rimelig. Rimeligere enn det vi kaller for Oslo vest hvertfall. EDIT: Uvesentlig for saken. Endret 26. mai 2004 av dimiles Lenke til kommentar
MagE Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) jeg bor midt ute i ingenmans plass eller rogaland ølen, 45km fra haugesund, ganske fint her fordeom det er langt til "by'n" Endret 26. mai 2004 av MagE Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Bergen Nederland Houston, Texas Bergen igjen! Bønes wadafakk gjorde du i texas ? Jobben til pappa gjorde at vi måtte flytte der... så no får eg 6 i engelsk! men når eg snakker engelsk bruker eg ord som y'all, som ikke alltid er like bra.. Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Universet - Planeten "Jorda" - Europa - Skandinavia - Norge - Oppland - Otta Otta er da altså en liten by 1 time og 20 min fra Lillehammer (OL 94 ) Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Universet - Planeten "Jorda" - Europa - Skandinavia - Norge - Oppland - Otta Otta er da altså en liten by 1 time og 20 min fra Lillehammer (OL 94 ) *Du glemte å nevne at jorda ligger i Melkeveien-galaksen... EDIT: er ikke Otta den byen som nesten ikke får sol i det hele tatt?? eller, for å formulere det på en annen måte, hvor mye sol får du inn i stua, f.eks?? De som plasserte Otta i dalen, kan ikke ha tenkt seg om.. Forøvrig så tror jeg det er bedre å bo Oslo sentrum/øst (grønland, grynerløkka, carl berner, sagene) enn å bo i oslo sentrum/vest(majorstua, Aker brygge, solli, frogner) for de som ikke har så mye penger, sånn som studentene f.eks... Endret 27. mai 2004 av smeboe Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Bergen Nederland Houston, Texas Bergen igjen! Bønes wadafakk gjorde du i texas ? Jobben til pappa gjorde at vi måtte flytte der... så no får eg 6 i engelsk! men når eg snakker engelsk bruker eg ord som y'all, som ikke alltid er like bra.. Haha, sørstat engelsk er jææævlig rått Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Bergen Nederland Houston, Texas Bergen igjen! Bønes wadafakk gjorde du i texas ? Jobben til pappa gjorde at vi måtte flytte der... så no får eg 6 i engelsk! men når eg snakker engelsk bruker eg ord som y'all, som ikke alltid er like bra.. Haha, sørstat engelsk er jææævlig rått Damn straight, cowboy! Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Jeg bor i: Nord-Troms en plass der det er såvitt fiber (kommer til sommer'n en gang) Endret 27. mai 2004 av Lars Anders Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå