Gå til innhold

Hvor bor dere?


sparks

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke flyttet så stort mye på meg.

Trondheim - Cork (Irland) - Trondheim igjen.

 

Liker meg godt her jeg er nå. Men dog, Paris står i tankene mine enda. Kjenner folk ifra mitt første utenlandsopphold som gjøre lettere for meg å flytte til Paris, enn andre plasser. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stemmer dette med dine tidligere uttalelser Thea? :hmm::hmm:

 

For å fylle på litt, er dette imo den beste delen av byen. :) Alt er liksom bare så fint og perfekt her. :w00t:

 

(Da imotsetning til de stedene på Oslo Øst jeg har vært.)

Hehe, jeg bare tuller da. :) Selv om dere burde komme hjem til meg å lære at det er dritkoselig her, og at det ikke er så mye bråk her, så er jeg enig i at vestkanten er nice... både til det ene og det andre :p

Lenke til kommentar
For å være ærlig, det jeg har sett av østkanten har ikke vært et vakkert syn. Hvorvidt du (RBK) bor under slike omgivelser vet jeg ingenting om, og vil ikke uttale meg om heller, men det jeg har sett, har ikke vært i det positives favør - nærmere det motsatte.

 

Earendil: Staselig! Kan man egentlig bo like ved Ålesund og ikke heie på laget med samme navn, eller?

Hvilke steder har du vært på østkanten da?

Hellerud, der jeg bor, er omtrent så langt øst du kan komme og likevel holde deg innenfor Oslos grenser...

Nær marka(ØSTmarka), bydelssenter(som dere har på tåsen), lite trafikk, fantastisk utsikt over hele Oslo fra Hellerudtoppen, lite snobbete naboer(tror det er flere kjipe naboer i nordvest), like ved T-bane, og, framfor alt, bedre vær. Ofte når jeg drar til skolen om morgenen kan jeg se truende skyer komme inn fra vest, og de drar som regel enten sørover til Ekeberg, eller siger ut over havet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...