kag Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg har ikke flyttet så stort mye på meg. Trondheim - Cork (Irland) - Trondheim igjen. Liker meg godt her jeg er nå. Men dog, Paris står i tankene mine enda. Kjenner folk ifra mitt første utenlandsopphold som gjøre lettere for meg å flytte til Paris, enn andre plasser. Lenke til kommentar
andesh Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 ehm.. Andenes, Andøy,Vesterålen,Nordland måtte bare fortelle litt mer en plassen, er vel få som har veit om plassen. Men kongeplass å bo på, til du er, eeehm.. 10? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Kjeder meg så fælt at jeg får komme med ei merittliste je å... 1. Oslo - husker ikke hvor 2. Oslo - Skillebekk 3. Løten - Bergum 4. Løten - Nordbygda Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Født, oppvokst og bor i Oslo... For de som lurer på hvor kan ta en titt i profilen min. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Stemmer dette med dine tidligere uttalelser Thea? For å fylle på litt, er dette imo den beste delen av byen. Alt er liksom bare så fint og perfekt her. (Da imotsetning til de stedene på Oslo Øst jeg har vært.) Hehe, jeg bare tuller da. Selv om dere burde komme hjem til meg å lære at det er dritkoselig her, og at det ikke er så mye bråk her, så er jeg enig i at vestkanten er nice... både til det ene og det andre Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 så er jeg enig i at vestkanten er nice... både til det ene og det andre BTW, jeg bor i Kvinesdal, Norges Harryhovedstad. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Paranas (Filippinene) Narvik -Emmenes Narvik - Håkvik Narvik - Emmenes Mysen Askim Halden Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Gol, Buskerud. Sitter nå på rom 133 på Gol VGS. Hvem er du? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jobber i tredje etg. på LK bygget. (over Meny) Bor i Steintrøa.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Ok. Kjenner nok ikke deg, nei, men artig at det er flere fra dalen her inne! Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Fett da c_u_m8. Da bor jeg ca. 10 minutter fra deg, maks. Bor i samme bydel selv jeg. Vestre aker, men i Røa området da Lenke til kommentar
adawen Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 03. Ål (Gokk/kortvarig) WOW! Noen som har hørt om hjemplassen min! Haha! (Hvorfor bodde du HER da? ) Jeg hadde kjærste der en gang i fortiden, åsså jobba jeg på Ålingen.. (Rimi) Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 For å være ærlig, det jeg har sett av østkanten har ikke vært et vakkert syn. Hvorvidt du (RBK) bor under slike omgivelser vet jeg ingenting om, og vil ikke uttale meg om heller, men det jeg har sett, har ikke vært i det positives favør - nærmere det motsatte. Earendil: Staselig! Kan man egentlig bo like ved Ålesund og ikke heie på laget med samme navn, eller? Hvilke steder har du vært på østkanten da? Hellerud, der jeg bor, er omtrent så langt øst du kan komme og likevel holde deg innenfor Oslos grenser... Nær marka(ØSTmarka), bydelssenter(som dere har på tåsen), lite trafikk, fantastisk utsikt over hele Oslo fra Hellerudtoppen, lite snobbete naboer(tror det er flere kjipe naboer i nordvest), like ved T-bane, og, framfor alt, bedre vær. Ofte når jeg drar til skolen om morgenen kan jeg se truende skyer komme inn fra vest, og de drar som regel enten sørover til Ekeberg, eller siger ut over havet... Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Det er antageligvis ingen som vet hvor dette er, men er det noen som kongsberg her så kanskje det er noen som kjenner det igjen. F*aen også, hvorfor vil det ikke funke....! Endret 26. mai 2004 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Bor på hybel på skedsmokorset, men hører egentlig til den riktige siden av Mjøsa; Brumunddal. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Bergen Nederland Houston, Texas Bergen igjen! Bønes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå