sparks Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Driver å modder et kabinett og for å få av toppen må jeg fjerne bolter på en eller annen måte.. Hvordan? Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Hvilken type bolter? Er som regel popnagler. Rund dings med hull i midten på utsiden og en "sprengt" klump på innsiden?? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Stemmer det. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 du kan borre mitt i hullet på de. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 så "faller" de av? Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Ta et 4 eller 5 mm borr og borr av toppen på de fra utsiden. Veldig enkelt!! Etterpå kan du sette i vanlige skruer vist ikke du har nye popnagler og tang... Endret 22. november 2003 av Lucifer 666 Lenke til kommentar
sparks Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 (endret) consider it done. need borr Endret 22. november 2003 av sparks Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Det får du på biltema ellar clas-olson. Eller alle andre btikker som selger verktøy. Jeg hadde hørt med naboen.... "Alle" har jo et lite metallborr en eller annen plass Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 er ikke 4-5 mm litt stort...? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 er ikke 4-5 mm litt stort...? Nei egentlig ikke. Bruker man et (for) stort bor tar det bare bittelitt lengere tid da man må fjerne noe mer materiale. Uansett blir sluttresultatet akkurat det samme. Lenke til kommentar
Flaffy Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 På mitt kabinett er det poppnagler. På selve naglen er det ett hull. I det hullet tok jeg en syl. Vred rundt til den yterste delen detter av. Så er det bare og sette sylen på naglen og slå. Pass på hvor resten av neglen spretter og ikke ha pcen på. Jeg gorde det mens spcen var på. Naglen landet på skjermkortet og det kom en blå ginist. Heldigvis funker det fett enda. *grin* Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 er ikke 4-5 mm litt stort...? Nei egentlig ikke. Bruker man et (for) stort bor tar det bare bittelitt lengere tid da man må fjerne noe mer materiale. Uansett blir sluttresultatet akkurat det samme. kommer jo an på åss'n du borrer.. men skal du borre helt igjennom så er det alt for stort... blir jo et svæært hull.. går jo an å ta stort borr og ikek borre helt igjennom da... kan jo gå det og Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Nei egentlig ikke. Bruker man et (for) stort bor tar det bare bittelitt lengere tid da man må fjerne noe mer materiale. Uansett blir sluttresultatet akkurat det samme. kommer jo an på åss'n du borrer.. men skal du borre helt igjennom så er det alt for stort... blir jo et svæært hull.. går jo an å ta stort borr og ikek borre helt igjennom da... kan jo gå det og Ehm, man borer jo bare til hodet er løst. Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 jaja.. går jo an det og... ikke like lettvint da men.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 På mitt kabinett er det poppnagler.På selve naglen er det ett hull. I det hullet tok jeg en syl. Vred rundt til den yterste delen detter av. Så er det bare og sette sylen på naglen og slå. Pass på hvor resten av neglen spretter og ikke ha pcen på. Jeg gorde det mens spcen var på. Naglen landet på skjermkortet og det kom en blå ginist. Heldigvis funker det fett enda. *grin* Er du gal mann? Hva om du hadde bomma med hammeren og truffet komponenter ? (tulling) Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 På mitt kabinett er det poppnagler.På selve naglen er det ett hull. I det hullet tok jeg en syl. Vred rundt til den yterste delen detter av. Så er det bare og sette sylen på naglen og slå. Pass på hvor resten av neglen spretter og ikke ha pcen på. Jeg gorde det mens spcen var på. Naglen landet på skjermkortet og det kom en blå ginist. Heldigvis funker det fett enda. *grin* Er du gal mann? Hva om du hadde bomma med hammeren og truffet komponenter ? (tulling) Litt risikabelt å arbeide med slikt når pc'en står på ja. Men det er ikke noe problem å slå ut den resterende delen med hammer og syl. Skal vel være rimlig god viss du klarer å bomme på sylen da... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Hva er en syl? Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Hva er en syl? Ligner et skrujern som er spiss i enden istedet for stjerne eller flatt spor... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Ah Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå