Gå til innhold

Hvordan fjerne bolter?|


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På mitt kabinett er det poppnagler.

På selve naglen er det ett hull.

I det hullet tok jeg en syl. Vred rundt til den yterste delen detter av.

Så er det bare og sette sylen på naglen og slå.

Pass på hvor resten av neglen spretter og ikke ha pcen på.

Jeg gorde det mens spcen var på. Naglen landet på skjermkortet og det kom en blå ginist. Heldigvis funker det fett enda. *grin*

Lenke til kommentar
er ikke 4-5 mm litt stort...?

Nei egentlig ikke. Bruker man et (for) stort bor tar det bare bittelitt lengere tid da man må fjerne noe mer materiale. Uansett blir sluttresultatet akkurat det samme.

kommer jo an på åss'n du borrer.. men skal du borre helt igjennom så er det alt for stort... blir jo et svæært hull.. går jo an å ta stort borr og ikek borre helt igjennom da... kan jo gå det og

Lenke til kommentar

Nei egentlig ikke. Bruker man et (for) stort bor tar det bare bittelitt lengere tid da man må fjerne noe mer materiale.  Uansett blir sluttresultatet akkurat det samme.

kommer jo an på åss'n du borrer.. men skal du borre helt igjennom så er det alt for stort... blir jo et svæært hull.. går jo an å ta stort borr og ikek borre helt igjennom da... kan jo gå det og

Ehm, man borer jo bare til hodet er løst. ;)

Lenke til kommentar
På mitt kabinett er det poppnagler.

På selve naglen er det ett hull.

I det hullet tok jeg en syl. Vred rundt til den yterste delen detter av.

Så er det bare og sette sylen på naglen og slå.

Pass på hvor resten av neglen spretter og ikke ha pcen på.

Jeg gorde det mens spcen var på. Naglen landet på skjermkortet og det kom en blå ginist. Heldigvis funker det fett enda. *grin*

Er du gal mann? Hva om du hadde bomma med hammeren og truffet komponenter ? (tulling) :wow:

Lenke til kommentar
På mitt kabinett er det poppnagler.

På selve naglen er det ett hull.

I det hullet tok jeg en syl. Vred rundt til den yterste delen detter av.

Så er det bare og sette sylen på naglen og slå.

Pass på hvor resten av neglen spretter og ikke ha pcen på.

Jeg gorde det mens spcen var på. Naglen landet på skjermkortet og det kom en blå ginist. Heldigvis funker det fett enda. *grin*

Er du gal mann? Hva om du hadde bomma med hammeren og truffet komponenter ? (tulling) :wow:

Litt risikabelt å arbeide med slikt når pc'en står på ja. Men det er ikke noe problem å slå ut den resterende delen med hammer og syl. Skal vel være rimlig god viss du klarer å bomme på sylen da... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...