Roar Kneppen Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Urban Art 1011 - 1017 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Hei, Roar. Et fint knippe graffitibilder, som både i form og farger vitner om et godt talent ! Fotgjengerundergangene ved Fredrikstad Jernbanestasjon har også vært dekorert mange ganger gjennom årene, men "taggerne" har dessverre vært langt mer aktive en graffitikunstnerne. M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. april 2016 Forfatter Del Skrevet 29. april 2016 Hei, Roar. Et fint knippe graffitibilder, som både i form og farger vitner om et godt talent ! Fotgjengerundergangene ved Fredrikstad Jernbanestasjon har også vært dekorert mange ganger gjennom årene, men "taggerne" har dessverre vært langt mer aktive en graffitikunstnerne. M v h Albert. Nå vet jeg jo ikke hvem som har stått for dette for her kommer stadig nytt. En gang for noen år siden vet jeg det var en skoleklasse som hadde stått for dekoreringa. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Når det gjelder tagging og grafittikunst er sikkert Oslo vel forspent, så der har du mye å jobbe med (noe du sikkert allerede har gjort). Fargerik og spennende serie. Du får sannelig gjort mye ut av kunsten gjennom fotografiet, nesten en kunst i seg selv. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. april 2016 Forfatter Del Skrevet 29. april 2016 Når det gjelder tagging og grafittikunst er sikkert Oslo vel forspent, så der har du mye å jobbe med (noe du sikkert allerede har gjort). Fargerik og spennende serie. Du får sannelig gjort mye ut av kunsten gjennom fotografiet, nesten en kunst i seg selv. Mvh Ragnar Ja, og nå er det runde tusenantallet passert. Roar Lenke til kommentar
okjo Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Herlig serie der V1 er favoritten Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Her var alle så gode at jeg tar alle sammen! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Heisann! Her åpenbarte det seg jo en hel serie av bilder i dag. V1 og v3 er mine favoritter. Den jeg likte minst er v2, jeg likte ikke de rustrøde feltene. ...v5 er heller ikke dum.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Flotte gatekunsbilder hvor det er vanskelig å skulle velge en favoritt så jeg går for hele pakka . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg