Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Interessant. Er det snakk om Win10 Pro eller non-Pro? Kan forskjellen ligge der siden jeg aldri har sett noe slikt? Pro. Se her for eksempel http://www.avoiderrors.net/wp-content/uploads/2015/09/Turn-Off-Get-Office-Notifications-In-Windows-10.png AtW Er litt usikker da jeg har Windows 10 Pro og allerede har Office, men ser det skal være enkelt å skru det av. http://www.howtogeek.com/226321/how-to-disable-the-%E2%80%9Cget-office%E2%80%9D-notifications-on-windows-10/ Lenke til kommentar
Esp3nB Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Interessant. Er det snakk om Win10 Pro eller non-Pro? Kan forskjellen ligge der siden jeg aldri har sett noe slikt? Pro. Se her for eksempel AtW Slike har ikke jeg sett i Win10 enda, men så har jeg heller ingen Office pakke, ny eller gammel, installert heller da. Jeg har kjørt windows 10 home siden i sommer, og aldri fått opp noen sånne. Men jeg gikk inn å slo av de "tracking" løsningene mincrosoft bruker i W10. Kanskje det er grunnen for at jeg slipper. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Pro. Se her for eksempel Nope, helt ukjent for meg. Heldigvis. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Jeg har kjørt windows 10 home siden i sommer, og aldri fått opp noen sånne. Men jeg gikk inn å slo av de "tracking" løsningene mincrosoft bruker i W10. Kanskje det er grunnen for at jeg slipper. Jepp, samme her. Alt er slått av, enten i settings eller i registry. Første jeg gjør ved hver install. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Det er en grunn til at de fleste proffe displaysystemer kjører Linux eller Mac - man kan rett og slett ikke stole på at ikke Windows bryter inn i det man prøver å vise frem sånn at man fremstår som en idiot. Det er jo ekstremt enkelt egentlig: Ingenting skal noensinne legges oppå en fullscreen-visning. Uansett. 1 Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 man kan rett og slett ikke stole på at ikke Windows bryter inn i det man prøver å vise frem sånn at man fremstår som en idiot. Vel, tilsynelatende kan jeg det. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Det er en grunn til at de fleste proffe displaysystemer kjører Linux eller Mac - man kan rett og slett ikke stole på at ikke Windows bryter inn i det man prøver å vise frem sånn at man fremstår som en idiot. Det er jo ekstremt enkelt egentlig: Ingenting skal noensinne legges oppå en fullscreen-visning. Uansett. Ja, man skulle jo tro det. Men ikke alt er like enkelt for MS å skjønne. AtW 1 Lenke til kommentar
PolarKing Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Dette Win10 maset kan unngåes hvis man installerer "Gwx Control Panel" Det kan også unngås hvis man faktisk oppdaterer til Win10 ;-) Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Det kan også unngås hvis man faktisk oppdaterer til Win10 ;-) Hehe ja jeg har brukt Win10 siden release jeg. Litt tull med nVidia driverene i starten, men ellers har det funka stabilt og raskt. Har det på 2 av mine maskiner her (Linux på de andre). Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Fjern KB2952664 og KB3035583 og skjul dei. Men set Windows update til å kun gi beskjed om nye oppdateringar og pass på kvar gong. MS har ein tendens til å flytte dei tilbake som viktig oppdatering kvar gong. Problemet er jo at uansett hvor mange ganger man skjuler dem så dukker de like fullt opp igjen. Microsoft-malware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå