akelbo Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Kommer til Xbox One og PlayStation 4 neste uke.Fallout 4s overlevelsesmodus er offisielt lansert på PC Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Jeg er meget tilfreds med min "spillstrategi" som er å ligge et år etter. Billigere og bedre spill er resultatet. AtW 3 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Dette hadde jeg aldri orket å spille. Spillet er langt nok som det er, å drive å bekjempe sykdommer hele tiden tror jeg blir litt for mye. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Fint at de møter fansens innspill. For min del går jeg ned fra Survival med de nye forutsetningene, jeg liker ikke å pine meg selv når jeg spiller Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Jeg er meget tilfreds med min "spillstrategi" som er å ligge et år etter. Billigere og bedre spill er resultatet. AtW Enkleste måten å få det til er å spille spill som tar litt "mer tid en vanlig" å komme seg igjennom eller kreativitet spill. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 (endret) Det jeg ikke liker med survival-modusen er at man gjør 0.5x skade mot fiender, mens fiender gjør 2x skade mot deg. For realismens skyld burde det vært 2x for begge imo. I was wrong. Endret 29. april 2016 av Craxmerax Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Det jeg ikke liker med survival-modusen er at man gjør 0.5x skade mot fiender, mens fiender gjør 2x skade mot deg. For realismens skyld burde det vært 2x for begge imo. Er du sikker på at det fortsatt blir slik etter oppdateringen? I den nye survival-modusen så gjør vel alle mer skade, inkludert spilleren. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 (endret) Det jeg ikke liker med survival-modusen er at man gjør 0.5x skade mot fiender, mens fiender gjør 2x skade mot deg. For realismens skyld burde det vært 2x for begge imo.Er du sikker på at det fortsatt blir slik etter oppdateringen? I den nye survival-modusen så gjør vel alle mer skade, inkludert spilleren. Nei, jeg er absolutt ikke sikker på det. Var i alle fall slik i betaen. Har ikke sjekket om det er endret. EDIT: Ser ut til at det ble endret til 1.5x skade for player og 2x skade for enemies, men hvis man maxer Adrenline perken så blir skaden 2x vs 2x. https://www.reddit.com/r/Fallout/comments/4gwe77/what_are_the_damage_multipliers_for_the_new/ Endret 29. april 2016 av Craxmerax Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Godt å høre, for det er utrolig kjedelig når fiender er "bullet sponges." Lenke til kommentar
hkbruvold Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 (endret) "Både «mods» og «Creation Kit» er for tiden i åpen beta på PC, og for å teste funksjonene gjør du følgende: [...]"Det stemmer ikke helt. "Mods" ble lansert i 1.5, må opprette konto for å bla gjennom mod in-game. Creation Kit er i åpen beta, men må lastes ned via en "Bethesda.net Launcher". Det finnes ingen beta i steam akkurat nå. Endret 29. april 2016 av hkbruvold Lenke til kommentar
oddbear Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Får håpe jeg endelig kan komme meg videre på Xbox One versjon, som har hengt seg opp på bossen i The Mechanist. Har gått en lang tid nå uten at jeg har fått spilt noe. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå