akelbo Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Tilgjengelig for alle som har oppgradert til Windows 10.PC-utgaven av Forza 6 får betatest neste uke Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Om poenget er å lokke oss til å kjøpe XBOX ONE bommer de, i alle fall for min del. SÅ viktig er det ikke å ha Forza. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Tror heller det er for å lokke folk til Windows 10 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Om poenget er å lokke oss til å kjøpe XBOX ONE bommer de, i alle fall for min del. SÅ viktig er det ikke å ha Forza. Nåja.. kjøpte 360 for å spille Forza og kjøpte Xbox one for å spille Forza. Såppas gode spill at jeg gikk for microsoft istede for Sony. Så det funker på noen 1 Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 "Forza Motorsport 6: Apex ikke lar deg konkurrere mot andre spillere på nettet." Kan sikkert bli artig uansett, men å spille mot andre / kamerater over nett er jo en ganske essensiell del av bilspill om man vil at det skal spilles mer enn i et par uker. Er kanskje det de sikter mot at folk ikke skal gjøre da, siden de nå har en masse de kan gjenbruke for å lage et nytt forza spill til xbone og win 10, der det er multiplayer... Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Hva med native VR støtte? Ett must for seriøse bil spill/spillere. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Meget snodig, hvorfor kutte ned på spillet? Skulle gjerne kasta 1000kr for å få oppleve Forza 6 på PC. Med VR støtte så snakker vi en helt sinnsyk opplevelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå