Fotoskrulla Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Mr. Muscel Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Hei, Helene. Her har du funnet et veldig "knortete" tre, og det er muligens flere hundre år gammelt ! Slike trær setter fantasien i sving, og her er det ikke vanskelig å forestille seg et troll med øyne, nese og hake, og to armer som blir strakt oppover ! Et interessant og morsomt bilde ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Hjalp ikke stort med muskler når Mr. Skeivkjeft ble korsfesta. Velger ener'n her, men foretrekker mot svart bakgrunn. Rammeverket på V2 er vel forsåvidt kreativt, men jeg minner om salig herr Ibsens ord: "Det du gjør skal du gjøre fullt og helt - ikke stykkevis og delt." Her blir det liksom lit hært om hært. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Tittelen passer jo helt utmerket ! Fint portrettert. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Er nok ikke på sunnmøre dette dopa treet. Flott dokumentert var det ihvertfall! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Artig figur denne karen , det er nok mer enn battery og red bull bak dette utseendet . Kanskje felleskjøpet har noe lurt på lager ? Flott observert og fanget . Mvh Alec Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Kanskje var det nettopp dette treet, Asbjørnsen og Moe skrev om i eventyret om trollet med tre hoder. Det skal ikke forundre meg. Morsomt bilde, og herlig fanget. V1 for meg Mvh Lisbeth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg