Gjest Slettet+0987123 Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Ellektrisitet... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Hei, Alec. Akkurat slik ser det ut der jeg bor, - elektrisitets- og signalkabler går på kryss og tvers fra stolpe til stolpe ! Pent er det ikke, men kostnader ved å skulle legge alt i bakken (som er fjell), ville nok bli uforholdsmessig store. En gang i tiden var slike strømmaster tegn på framgang, men nå vil mange helst slippe å se dem. Jeg synes enkle stolper langs landeveien er et koselig syn, men når det blir "spagetti" som på bildet ditt, blir det skjemmende. Godt sett, Alec ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Jeg ser du har tenkt litt som meg i V2, men jeg ville lagt ramma i en av de to brede åpningene da den smale åpningen kanskje føles litt som et element ut i hjørnet og skaper dermed ikke den spenningen bildet kunne hatt. - Og når det er sagt så kunne jeg tenkt meg litt mindre oppe og litt mer nede. Kanskje litt mindre oppe uansett om du ikke har mer å gå på nede. Nå fikk noen muligheter så kan du jo prøve deg fram om du gidder. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 V2 faller bedre i øynene enn V1 synes jeg. Har du brukt noen slags effekt her også? Gikk så tett innpå skyene som jeg kunne, og de ser så snodige ut. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Et bilde der man har maange beskjæringsmuligheter. Du kom heldigst ut av det i V2 synes jeg. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Albert , Roar , Helene og Fredrik !!!! Kan kanskje gjøre noen versjoner med mer kutt i toppen , men å få mer i bånn er ikke lett da det ville medføre en veldig rotete bakgrunn .Derfor denne kameravinklingen . Har kun brukt et par effekter i DxO optics pro 10 . Kanskje har jeg vært litt for hard på spakene . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg