enden Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Fikk nettopp en mail fordi noen hadde svart på en tråd jeg har i programvare. Der var det linket til forum.programmer.no, ikke hardware... Er det ikke sånn lenger at hvis jeg poster fra hardware så linkes det til hardware? Jeg var ikke logget inn, og forumet husket ikke fastreply-cookien min siden linken var en helt annen enn vanlig... Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Hah, nå fikk jeg en ny mail ang samme tråden. Denne gangen var det referert til forum.overklokking.no Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Skal være fikset nå :-) Lenke til kommentar
enden Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Joda, denne gangen var det bedre Mange takk Lenke til kommentar
redmix80 Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Bruker denne tråden da den beskriver et problem jeg har hatt siden omleggingen til det nye forumet. For omtrent hver tråd jeg abbonerer på (uavhengi om jeg har svart på den respektive tråd eller ei) ,så mottar jeg mail om at det kommet inn nytt svar på tråden fra disse fora : akamera, overklokking, hardware, programmer og windows. Dette må da vel være unødvendig, da det holder med en enkelt mail fra f.eks. forum.hw.no Noen ide hva dette skyldes? Mens jeg enda skriver; hvor ble det va den kjekke knappen som kunne avlutte en abbonement på, uiten å måtte gå innom kontrol-panelet? Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Endret 25. november 2003 av Shadow_iX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå