killertomato Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Hei Jeg skal legge kjøkkenplater på kjøkkenet og er usikker på hva jeg burde velge. Jeg har et mellomrom på ca 8mm fra vegg til benkeplate. Jeg tenker dermed at fibo trespo platene på 11mm kanskje er et smartere valg for å skjule dette mellomrommet kontra de 3mm til berryalloc platene. Samtidige er veggen min ganske ruglete etter at jeg har revet gamle fliser som ar vært der. Har hørt at veggen må være helt rett for å bruke fibo trespo. Har noen her noe erfaring med begge type plater? Hva burde jeg velge? Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 gammel, men .. fibo trespo og alloc har samme fabrikk.. ligger i lyngdal Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Da jeg pusset opp kjøkkenet for 2 år siden la jeg kjøkkenplater fra Smartpanel, tror de er 8mm. Angående glippen nederst blir nok denne lett å tette uansett fordi man skal fuge/silikon overgangen mellom benk og plater.. Lenke til kommentar
hean Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Jeg brukte store 60x60 gulvfliser, ble veldig bra og billig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå