Knut S Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Sjå på Mæ da Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Ja, vi ser. Herlig lys og farger, skarphet og ikke minst detaljer. Fuglen fint plassert i flata. Ser du har fulgt mitt eksempel og dratt hardt i spakene. Det dro haloen mer fram under greina noe noen vil henge seg opp i. Jeg har slutta å bry meg med det for det er en svakhet i digital foto som det ikke ser ut til at de greier å finne en løsning på. Hvis man ser nøye på originalfila så er haloen allerede der i overganger mellom lyst og mørkt. Drar man hardt i spakene som du og jeg kommer den tydeligere fram som her. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Hei, Knut Sunshine Sørli. Skarpt og fint bilde av pilfink, og kameravinkelen er spennende ! MEN, - bakgrunnen er fargemessig kanskje i sterkeste laget, og dette tar nok noe oppmerksomhet fra hovedmotivet. M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Fint fugleportrett dette Knut ! Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Enig her me Albert God helg ! M v h Leif Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 29. april 2016 Forfatter Del Skrevet 29. april 2016 Tusen takk for gode tilbakemeldinger alle sammen. Dette med den relativt sterke farge bakgrunnen Syns jeg sammenlignet med originalen min ble bedre fuglen ble mer tydelig enn på originalen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg