Gå til innhold

God gammel årgang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Opel Rekord var en meget populær bil i Norge og innen rekkevidde for mange. En enkel og grei bil som du kunne mekke på litt selv. Rust var dog et problem på denne modellen. (Rust er jo fortsatt et problem på mange av dagens biler). Koselig nostalgisk bilde.

 

Mvh Ragnar

 

Husker den ja. En nabo hadde den. Merklig å tenke på at bilen ble "frigitt" i 1960. En voldsom endring :)

Takk for svaret.

Hilsen Rune

Lenke til kommentar

Her står visst klenodiene tett som haggel. Derfor kan det være en ide' å gå tettere på og ta utsnitt i forskjellige vinkler.

Det koster tid og pirk å f.eks. blacke ut området rundt slik jeg har gjort med en del bilvrak og la de komme svevende inn i bildet en og en.

Jeg har levert noen her tidligere, men kanskje på tide å levere en igjen?

Fiiin gammal årgang fortjener det.

 

Roar

Lenke til kommentar

Her står visst klenodiene tett som haggel. Derfor kan det være en ide' å gå tettere på og ta utsnitt i forskjellige vinkler.

Det koster tid og pirk å f.eks. blacke ut området rundt slik jeg har gjort med en del bilvrak og la de komme svevende inn i bildet en og en.

Jeg har levert noen her tidligere, men kanskje på tide å levere en igjen?

Fiiin gammal årgang fortjener det.

 

Roar

 

Hei Roar

Takker for gode råd :-)

Hilsen Rune

Lenke til kommentar

Hei, Rune.

Flott bilde av Opel Rekord, - en bilmodell jeg husker godt fra min barndom tidlig på 1960-tallet !

Dette museet har jeg ikke hørt om før, men det virker spennende, og lysten til å vende kursen mot Frakkafjerd har begynt å melde seg !

 

M v h

Albert.

 

Hei Albert

Er du interessert i gamle biler må du ta deg en tur der. Anbefales :) Museet har også flere fly, bl.a. en gammel russisk MIG jager :-)

Hilsen Rune

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...