Gå til innhold

Laptop som kjører ETS2 på høy/ultra.

Anbefalte innlegg

Hey^^ Ettersom min pc begynner å bli litt "gammel" og dårlig er jeg på utkikk etter en laptop som kjører EuroTruckSimulator 2 på Høy/Ultra. Skal laste ned en del mods også på den. Jeg kan ingenting om pcer.

Krav:

Helst 1TB men ikke et must, trenger ikke cd rom.

Så billig som overhodet mulig.

Kan være brukt men da skal den være tatt godt vare på.

Skjermen må minst være 15,6".

Helst en som ikke koker.

Stor takk på forhånd!

Endret av flamethower1234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min laptop med GTX 970M kjører ETS2 på fullt, 1920x1080 oppløsning, og det ruller avgårde på 60fps. Skjermen er 60 Hz og jeg har G-Sync, så det kan aldri bli mer enn 60fps.

Jeg skulle tro at du kan klare deg med GTX 965M også dersom du kjøper ny laptop, men kjøper du brukt og forrige generasjon kort, så må du nok ha GTX 870M for å klare noe lignende. Enda eldre maskin; GTX 780M. Tipper jeg.

Lenke til kommentar

Min laptop med GTX 970M kjører ETS2 på fullt, 1920x1080 oppløsning, og det ruller avgårde på 60fps. Skjermen er 60 Hz og jeg har G-Sync, så det kan aldri bli mer enn 60fps. Jeg skulle tro at du kan klare deg med GTX 965M også dersom du kjøper ny laptop, men kjøper du brukt og forrige generasjon kort, så må du nok ha GTX 870M for å klare noe lignende. Enda eldre maskin; GTX 780M. Tipper jeg.

Både 965M og 870M er 50% svakere enn 970M, så disse to skjermkortene vil nok yte betraktelig dårligere enn ditt 970M i ETS2. 

Selv 880M er svakere enn 970M, man må opp på 770M SLI for lik ytelse som ett 970M kort. 

Et enkelt 780M er derimot midt mellom 870M og 880M i ytelse, så selv det kortet ligger et stykke unna 970M i ytelse.

Skal man kjøpe nytt ville jeg gått for 970M som minstekrav. Av brukt så vill jeg satset på 770M/780M SLI eller 8xxM SLI, noe svakere enn det er ikke vits prismessig om vi sammenligner ytelse med et nytt 970M eller bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...