Niklas0o0 Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Sliter i skriftlig norsk, og føler jeg nesten ikke har hatt noen fremgang i faget siden barneskolen. Når jeg har hatt tentamen i norsk, har jeg ofte ikke forstått hva personen som har laget oppgaven ønsker at jeg skal gjøre, og som har ført til at karakterene i norsk har blitt dårlige. Jeg ønsker selv og bli bedre i faget, men etter 13 år med barneskole, ungdomskole og videregående føler jeg at jeg ligger på et veldig lavt nivå! Undervisningen på vanlig skole er derfor noe, som ikke passer meg særlig bra. Er det noen som har vært ganske dårlig både i å forstå hva oppgaven spør etter, og generelt dårlig setningsoppbygning og hatt fremgang fordi du/dere har brukt andre metoder enn hva som brukes på vanlig skole? Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Hvis du vil bli god til å skrive er det bøker som er tingen 1 Lenke til kommentar
sabelpikk Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Oppgavetekster kan være vanskelig å forstå seg på. Les oppgaveteksten flere ganger, strek under eller legg til merke hva som egentlig etterspørres. Så durer du igang med å besvare etter beste evne.Er du ferdig med videregående, eller spør du fordi du forbereder eksamen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå