Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

F**n ta NGT!


Anbefalte innlegg

Ja, nå får jeg ikke logget meg inn med brukernavn og passord på kundesidene deres. Skulle gjerne ha overført mitt abonnement til mine foreldres adresse, men akk... Og med tanke på at de er forferdelig treige på kundeservice, regner jeg med at det er håpløst å forsøke å gi dem beskjed på andre måter.

 

Noen som har peiling på en enkel måte å få overlevert budskapet til dette firmaet?

 

Mvh. Øystein

 

:shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det på endring.nextgentel.no du logger på?

 

brukernavnet ditt her er P+ Kundenummeret ditt - 10000 , .feks kundenr 42434 har P32434

 

passordet ditt er postnummeret ditt.

 

Skal du flytte abonnementet bare og fortsatt ha det selv? Eller skal noen andre overta også det formelle ansvaret (altså overføre abonnement?) Begge deler lar seg gjøre.. men ngt er tregest av alle:) I begge tilfeller tar det rundt 6 uker å ordne alt:)

 

Og.. siden jeg glemte å svare på spørsmålet ditt i første utgave av svaret her:

 

God gammeldags brevpost. De fleste firma får så mye mail og telefoner at de drukner i dette, da er et brev lett å ta tak i og vil bli raskere behandlet siden det kommer så få av de:)

Endret av talisar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...