ostenxx Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Ja, nå får jeg ikke logget meg inn med brukernavn og passord på kundesidene deres. Skulle gjerne ha overført mitt abonnement til mine foreldres adresse, men akk... Og med tanke på at de er forferdelig treige på kundeservice, regner jeg med at det er håpløst å forsøke å gi dem beskjed på andre måter. Noen som har peiling på en enkel måte å få overlevert budskapet til dette firmaet? Mvh. Øystein Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Du logger sikkert inn med feil bruker/passord Se PM TaZ Lenke til kommentar
talisar Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Er det på endring.nextgentel.no du logger på? brukernavnet ditt her er P+ Kundenummeret ditt - 10000 , .feks kundenr 42434 har P32434 passordet ditt er postnummeret ditt. Skal du flytte abonnementet bare og fortsatt ha det selv? Eller skal noen andre overta også det formelle ansvaret (altså overføre abonnement?) Begge deler lar seg gjøre.. men ngt er tregest av alle:) I begge tilfeller tar det rundt 6 uker å ordne alt:) Og.. siden jeg glemte å svare på spørsmålet ditt i første utgave av svaret her: God gammeldags brevpost. De fleste firma får så mye mail og telefoner at de drukner i dette, da er et brev lett å ta tak i og vil bli raskere behandlet siden det kommer så få av de:) Endret 22. november 2003 av talisar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå