Uncle Scrooge Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Skjønner ikke helt poenget med å sammenligne da det er to forskjellige sjangere. Menhvis jeg skal velge blir det uten tvil LOTR, da jeg er en ganske stor LOTR fan. I tillegg så suger Matrix 2 og 3. Men uansett boka er best Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Må si at jeg ikke likte Matrix Reloaded & Revolutions like mye som den første Matrix filmen. Selv om den første var jævli bra tapte oppfølgerene seg. LOTR serien var bare genial så det blir LOTR. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 LOTR Boken > Matrix > LOTR filmene. Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 LOTR-filmene > Matrix-filmene Hvis alle Matrix-filmene hadde holdt ener'n sitt nivå, ville jeg fortsatt valgt LOTR. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) LOTR filmene var ganske kjedelige i lengden og Matrix 2 og 3 er noe av det dårligste jeg har sett på film så jeg vet ikke helt hva jeg skal hvelge. Endret 2. mars 2007 av Exclusive Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Enkelt. Ringenes Herre. Av den enkle grunn av at alle 3 filmene er bedre enn alle de tre Matrix filmene. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 LOTR Boken > Matrix > LOTR filmene. 8059780[/snapback] Enig med denne rekkefølgen. Men det kan hende det kommer av at jeg gjerne blir grinete når noen lager film av bøker jeg har lest og "ødelegger" dem. RH-filmene er kanskje bedre enn Matrix, men de må nesten måles opp mot boken for min del... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 LOTR for min del hvertfall, selv om jeg syns Matrix er veldig bra og. (hovedsaklig første filmen, de andre var greie, men ikke så bra...) Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Eg vil si at ringens herre e best uten tvil dog de blir litt kjedelige i lengden. Så eg gir ringens herre ein kneppen seier framfor matrix. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Lett valg, LOTR. Første Matrix-filmen er genial, men oppfølgarane vart aldri det same. LOTR er meir lettfatteleg og underhaldningsverdien er mykje betre enn Matrix. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Enkelt å velge, det blir LOTR for min del. Likte den første Matrix-filmen, men Lotr-trilogien er noe helt eget, jeg har et mye mer lidenskapelig forhold til den enn til Matrix. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Som enkeltfilm liker jeg best The Matrix. I helhet liker jeg Lord of the Rings bedre. Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hvorfor bumpe opp en 3\4 år gammel thread? Matrix 1 = Veldig bra og fin film Matrix 2 og 3 = sto ikke i stil til 1'rn Ringenes herre 1 = utrolig bra, gripendes igjennom hele filmen ringenes herre 2 = Helt ok, ikke i stil til 1'rn, men definitivt verdt å se Ringenes herre 3 = Kamp scenen i slutten var utrolig! Men ellers litt lang og til noen få tider kjedelig, men ikke kjedelig nok til at jeg kjeda meg Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Lotr liker de filmene ganske godt etter som jeg har sett exendet filmene. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Lord of The Rings for meg.. Syns bare den første Matrixfilmen er bra. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg velger Lord Of The Rings fremfor Matrix. Det er fordi jeg ikke er så glad i science fiction-opplegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå