bjarne88 Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 den første matrixen filmen var jo genial, men de nye er bare ...skjønner dåkkar ka eg mener? men lotr er bare alle sammen Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Ringenes Herre er bare så sinnsykt mye bedre. Her åpner jeg ikke for ordtaket smak og behag, LOTR ER bedre. Selv om den første Matrix filmen er litt kul. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Ringenes Herre er bare så sinnsykt mye bedre.Her åpner jeg ikke for ordtaket smak og behag, LOTR ER bedre. Selv om den første Matrix filmen er litt kul. enig med deg. LOTR er en mye bedre trilogi enn det matrix er. for LOTR vet noen om matrix filmene stammer fra bøker slik som LOTR gjør? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Tror ikke de gjør det. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 vet noen om matrix filmene stammer fra bøker slik som LOTR gjør? Matrixtrilogien stammer fra noen filmskaperes ihuga pengebehov. Derfor fant de på ei ekkel, klisjeaktig smørje av en historie, la til en haug med effekter, og lagde film av det.... Hadde Matrix-historien vært utgitt som bok, hadde den knapt blitt verdsatt nok til å settes i "billig pocket-bok"-hylla på Narvesen. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 ett bedre sp.mål hadde vel vært: hvilken verden ville du mest levd i? en der ting ser ut som de gjør i virkeligheten, men du kan hoppe sinnsykt, og bøye naturlovene hvis du er god nok++ eller Middle earth? Ride forth Rohirrim! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 vel det hadde sikkert vert gøy å hoppe litt, men husk at de er i krig med maskinene selv om det er "fred" i lotr banka de jo sauron så det er fredlig og rolig der nå Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 LOTR... ville også likt å bo i "Middle earth" og da i Rohan .. vel .. jeg bor jo i Vestfold Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Ringenes Herre! Matrix suxX Lenke til kommentar
neb Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 ok.. valgene er som følger: ca. 9 timer med god film VS. 2 timer med god film. matrix 1 var bra, mens 2 og 3 var B filmer i forhold.. så det må nok bli LOTR! Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 ett bedre sp.mål hadde vel vært: hvilken verden ville du mest levd i? en der ting ser ut som de gjør i virkeligheten, men du kan hoppe sinnsykt, og bøye naturlovene hvis du er god nok++ eller Middle earth? Ride forth Rohirrim! Av disse to verdenene ville jeg nok valgt Middle-Earth, men aller helst ville jeg levd i verdenen som David Eddings skapte i "The Belgariad" og "The Malloreon". Eller kanskje verdenen til Robert Jordan's "Wheel of time" Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 sorrry, det er 05:29, jeg finner ikke på noe bedre Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Lotr trilogien eier alt jeg har sett av filmer... inkl. Matrix trilogien Lenke til kommentar
chil Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Er jo helt banalt og sammeligne Første Matrix filmen var bra 2 og 3 bare no ball å tull LOTR 1-2-3 er jo i sin egen klasse og jeg kan faktisk ikke se for meg at noen, noen gang kommer til å overgå dem.(men aldri si aldri..) hardcore LOTR fæn.. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Hvis jeg skulle ha valgt mellom Matrix eller Midgard, så ville valget naturlig nok falle på Midgard. Ville helst bodd i Gondor, nærmere bestemt Minas Tirith. Den byen er sinnsykt kul! Å bo i Edoras hadde jo også vært tøft. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Er jo helt banalt og sammeligne Første Matrix filmen var bra 2 og 3 bare no ball å tull LOTR 1-2-3 er jo i sin egen klasse og jeg kan faktisk ikke se for meg at noen, noen gang kommer til å overgå dem.(men aldri si aldri..) hardcore LOTR fæn.. De har aldri overgått Godfather-trilogien og kommer aldri til å gjøre det heller Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Ringenes herre filmene var ALT FOR LANGE!! sovna en halvtime i 2'ern.. våkna rett før kampen om helm's deep. Kan aldri tenke meg å se de i extended edition iaf.. matrix 1 var tøff, kul, nyskapende, måtte tenke litt selv.. har sett den et par ganger, og den er fortsatt bra. hele matrix opplegget synes jeg er genialt, men jeg ble litt skuffa over 2'ern og 3'ern.. Lenke til kommentar
Juden Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Matrix selvsagt! Digger det! Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Det må nok bli LOTR ... Har egentlig ikke likt matrix sann særlig ... Har lest boken jeg også, selv om det er noen år siden nå Ringenes herre filmene var ALT FOR LANGE!!sovna en halvtime i 2'ern.. våkna rett før kampen om helm's deep. Kan aldri tenke meg å se de i extended edition iaf.. 1696675[/snapback] Har sett alle 3 LOTR i extended Var mye bedre en original LOTR Endret 28. februar 2007 av Superdan Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Hvorfor må man velge? LOTR og Matrix er da begge gode. Men om man må, så går jeg klart for LOTR, utelukkende fordi det bare er 1'ern i Matrix-trilogien som er holdbar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå