Earendil Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Hva foretrekker du av Ringenes Herre eller Matrix? Personlig foretrekker jeg Ringenes Herre. Derav nicket mitt. Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Ringenes Herre, helt klart. Men boka er best. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Har lest boka, holder på med Silmarillion nå. *grin* Har også lest Hobbiten, men for en del år siden. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 I tillegg til Hobbiten, Silmarillion, og Ringenes Herre boka, vil jeg anbefale alle og også lese "Unfinished tales"! Her får du så og si hele historien om numenors fall, og får vite mer om småhistoriene i silmarillion som silmarillion-boka ikke tar med. Bl.a. om Tuor? Er det det han heter? Eller Turin? (*blande blande*) Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 må nok definitivt si LOTR! Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 I tillegg til Hobbiten, Silmarillion, og Ringenes Herre boka, vil jeg anbefale alle og også lese "Unfinished tales"! Her får du så og si hele historien om numenors fall, og får vite mer om småhistoriene i silmarillion som silmarillion-boka ikke tar med. Bl.a. om Tuor? Er det det han heter? Eller Turin? (*blande blande*) Du mener nok begge deler. Første historie heter "Of Tuor And His Coming to Gondolin"og handler naturlig nok om Tuor. Andre del, "Narn I Hîn Húrin" handler om Turin, og er mye lengre enn førstnevnte. Tilsammen utgjør de to historiene det som omhandler 1. tideverv i Unfinished Tales. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 I tillegg til Hobbiten, Silmarillion, og Ringenes Herre boka, vil jeg anbefale alle og også lese "Unfinished tales"! Her får du så og si hele historien om numenors fall, og får vite mer om småhistoriene i silmarillion som silmarillion-boka ikke tar med. Bl.a. om Tuor? Er det det han heter? Eller Turin? (*blande blande*) Du mener nok begge deler. Første historie heter "Of Tuor And His Coming to Gondolin"og handler naturlig nok om Tuor. Andre del, "Narn I Hîn Húrin" handler om Turin, og er mye lengre enn førstnevnte. Tilsammen utgjør de to historiene det som omhandler 1. tideverv i Unfinished Tales. Takker for informasjonen. Tydelig at jeg kanskje må børste støvet av boken igjen. Er det også i denne boken vi får en mer detaljert beskrivelse av hva en palantir egentlig er? hukommelsen er ikke helt på plass lenger... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Jeg vil si Matrix,spesielt den første.Den hadde en god historie,men Reloaded hadde kule slåssescener og god dose action.Må vel få sett Revolutions snart da.Det var min mening ivertfall Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Lord of the rings kicker ass på matrix trilogien enhver dag i året (også skuddår).. Reloaded = skuffende deluxe Revolution = tok seg litt opp, men ikke mye... kam scenen i sion var ganske kul, men ellers...pfft... (btw, jeg tror forresten Matrix storyen hadde gjort seg bedre som anime (forutsatt at den var produsert med samme høye standard som, f.eks. ghost in the shell ) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Eg vil si Matrix, men LOTR er bra det og! Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 MAtrix 1 eier ringenes herre filmene (alle tre, selv om den tredje ikke har kommet ut enda), da mest på grunn av mystikken og storyn, men tar man med boka Ringenes Herre så blir Matrix gruuundig eid igjen så... Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Alle matrix filmene eier , og spesielt reloaded Endret 15. desember 2003 av bensinkanna Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Ringenes Herre helt klart. Har lest bøkene også. Matrix synes jeg, for å være ærlig, er noe forbaska tøys... Lenke til kommentar
Malux Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Ringenes herre r jo bare best da -Mr.Chaos- Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Vanskelig å si. De ligger ganske nære hverandre. Men eg har sett matrix flere ganger enn lotr. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Ringenes Herre liker jeg mye bedre. Filmene er kjempegode. Bøkene også. Leser dem på engelsk nå (i tillegg til Naiv. Super. som tydeligvis får meg til å droppe en kommaer). Endret 12. desember 2003 av sanoj_20 Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Ringenes Herre, definitivt! Ringenes Herre har mye bedre story en matrix, også er det ifra middel alderen. Det er en film alle med normal tanke gang kan forstå Filmen er rett og slett mye bedre gjennomført i forhold til the Matrix... bare se på soundtracket for eksempel... Lenke til kommentar
farke Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Ringenes Herre helt klart. Har lest bøkene også. Matrix synes jeg, for å være ærlig, er noe forbaska tøys... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Det er vel helt klart at det er Lord of the Rings ja.. Matrix er en dårlig film i forhold.. EDIT: alle Matrix filmene til sammen klarer ikke bli så bra som LotR (blir nesten bare værre for hver film) EDIT: skriveleif Endret 12. desember 2003 av kaiern Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Lord Of The Rings står høyest her og... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå