Lucifer 666 Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Jeg liker best når ALLE mapper åpner i "vis detaljer". Skal gjøre dette hos en veninne også men jeg husker ikke hvor jeg gjorde det... Win XP pro. skal huske det ved omstart også. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Ta opp utforskeren og sett opp en mappe slik som du ønsker å se den. Deretter velger du verktøy, mappealternativer, vis og trykker på knappen "bruk på alle mapper". Har opplevd at Xp er litt ustabil når det gjelder innstillingene, men i teorien skal dette funke. Yoda Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Okey takk. Synes å huske at det var noe inne på kontrollpanel, men det leder nok antageli til samme alternativ. Får prøve dette i morgen og se. BTW skjønner ikke hvorfor "ikoner" er standard. Det er jo bare uoversiktlig og rotete Lenke til kommentar
dvn Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Ah, en kjekk liten funksjon jeg så lenge har savnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå