Coederror Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Kjøpte ny data for en liten stund siden, fant ut i dag at den ikke har joystick-kontakt..Pc'en er en billig løsning fra elkjøp, med alt-i-ett hovedkort.Noen som vet om en løsning der jeg f.eks setter i en adapter eller et ekstra kort?? Lenke til kommentar
Aceman2 Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 de aller fleste joystickene du kan kjøpe nå, kommer med USB... Lenke til kommentar
panybs Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Har hatt det samma problemmet lånte en litt gammel joystick og den funka ikke å sette inn i min nye pc fra komplett.no Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Clas Ohlson har et USB-adapter for gameport på denne linken. Leste for en tid tilbake her i forumet at den fungerte helt OK. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Kanskje ikke så aktuellt for deg som allerede har joystick, men for dere andre som kanskje er interresert: hvis du har playstation så kan du bruke denne, også fra clas ohlson. Har ikke fått testet den, men det finnes jo (i mine øyne) ikke bedre kontrollere enn de du får til playstation. Edit: linken funka ikke Endret 23. november 2003 av Musty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå