Gå til innhold

Lunde

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott kråke på spaning etter noe å spise :) Skal se til helga om lunde kommit til Bleiksøya utenfør Andøya? På onsdagen obsade jeg en ravn som spiste på en krykkje :hm: Har aldri sett det tidligere :huh: ​ 

Ha en fin dag !

M v h

Leif :cool:

​    ​

Takk for hyggelig kommentar, ravnen er vel med i renovasjonsgjengen og spiser det meste :)

Lykke til med lundeturen, en fin dag til deg :)

Mvh Oddmund

Lenke til kommentar

Hadde det vært omvendt så skulle jeg kanskje gått på den der for kråka finner på mye rart.

Men her står'a da i fint lys og god skarphet som henter svakt fargeskjær og ikke minst gode detaljer i fjærdrakta.

Hva med 8 mm til 1cm beskjæring nede slik at diagonalen som overkanten av steinen utgjør går rent ut på nedre ramme med litt luft fram til hjørnet. Ta muligens også med den lille innhulinga i motsatt ende av steinen etter å ha scrolla ned og dekka til for å sjekke det ut for å se hva du synes?

Roar

Lenke til kommentar

Flott kråke på spaning etter noe å spise :) Skal se til helga om lunde kommit til Bleiksøya utenfør Andøya? På onsdagen obsade jeg en ravn som spiste på en krykkje :hm: Har aldri sett det tidligere :huh: ​ 

Ha en fin dag !

M v h

​    ​

Takk for hyggelig kommentar, ravnen er vel med i renovasjonsgjengen og spiser det meste :)

Lykke til med lundeturen, en fin dag til deg :)

Mvh Oddmund

Hei Oddmund

Så riktig, raven er med i renovasjonsgjengen og spiser det meste  :) Har vært en stor koloni med havsule siden noen år, nert Andenes, skal se om dem også kommit og andre vårfugler ? :) Er nå kæmpevær med sol og 13 grader og melt det til helga :) :)

M v h

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott portrett av favorittfuglen min kråka , den er beviselig blant de klokeste og lærenemme fuglene .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...