AnonymDiskusjon Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Hei, Er i relativt tidlig i 20-årene og har en del datingerfaring med jenter som er samme alder eller et par år yngre, stort sett mellom 19-21. Jeg oppfatter flesteparten av dem som svært usikre og lite reale, og syns det er vanskelig å finne noen å like. Mange av dem er utrolig kleine eller oppfører seg slik at jeg mister respekt for dem, men det er også noen bra som dessverre ikke har hatt samme oppfatning av meg. Mange ghoster meg mens mange andre bare finner unnskyldninger for å ikke treffes igjen, og makter ikke å si fra klart og tydelig på noe vis (lite reale som nevnt). Dette er kjipt og slitsomt. Oppfører jenter seg også slik utover 20-årene? Jeg har tatt pause fra datingen en stund for å heller fokusere på andre ting i livet mitt, men jeg håper da inderlig at folk blir mer skikkelige og "folkelige" etterhvert? Vet ikke helt, men syns det virker som om mange jenter oppfører seg privilegerte da gutter jakter på dem, mens vi gutter (i min vennegjeng) er mer jordnære og ikke vant med å ha samme luksus å bli jaktet på.. Anonymous poster hash: 850b8...45e Lenke til kommentar
G27 Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Det er selvfølgelig litt individuelt, men jenter i tidlig 20 årene, eller enda verre, før fylte 20, er umodne og ustabile. Husk på at de, som deg, fortsatt holder på å vokse opp. De trenger ofte bekreftelse og er ofte usikre - og tar valg deretter. Det samme kan sies om menn i samme alder. Det med at kvinner blir fortere "moden" er nok riktig på mange områder, men datingmessig er de på samme nivå som oss menn. Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Egentlig et veldig godt spørsmål. Lurer på det samme selv. Har i en alder av 23 år levert inn masteroppgaven, men føler at det er vanskelig å finne noen jeg har noe til felles med. De fleste på egen alder føles ofte "umodne" i den forstand at de mangler de samme erfaringene som jeg har. Når jeg først finner ei som det går an å snakke med, er det ikke uvanlig at hun stikker fra byen på grunn av jobb eller videre studier. Vil det bli bedre når jeg blir eldre? For eldre jenter vil jo stort sett ha noen på sin egen alder. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Mulig det er er bare meg, men min erfaring med dating fra 27 år og oppover (vært på nettdating ca 4 år nå), er at det er individuelt og uavhengig av alder. Om så jenta er 20 eller 30 år, så klarer de fint å ikke oppføre seg og velger ghosting eller unnskyldninger. Så min erfaring er at dating ikke helt forandrer seg, men spørs mye på hvem man møter. Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Mitt inntrykk er at dating blir lettere og mer strømlinjeformet etterhvert som man blir mer bevisst på hva man selv ser etter. Men du spør også om hvorvidt jentene forandrer seg. I kombinasjon med min egen forbedring i utvelgelsen, er mitt inntrykk at jentene jeg nå dater er mer bevisst på seg selv og hva de ser etter, enn jentene jeg dater tidligere. Jeg synes jenter i slutten av 20-årene er generelt mer bevisst på hva de ser etter, og mer direkte når ting ikke fungerer. Dersom de er unnvikende er det jo også bare å spørre. Selv kan jeg også være temmelig direkte. Jeg har for eksempel gitt jenter en klar tilbakemelding etter en date om hva jeg likte, hvordan vi passer sammen, og hva jeg ikke synes klaffet helt. Det er noe de gjerne setter pris på. Mange er lei av å famle rundt i mørket, og en kar som kommuniserer klart og tydelig (men ikke dømmende eller nedverdigende) blir ofte ansett som et friskt pust. Det stimulerer også til at hun gir en tilsvarende "rapport" til meg, slik at jeg ikke trenger å lure på inntrykket hennes. Det er altså en kombinasjon av at du selv vet hva du er ute etter (som fører til at du har lettere for å plukke ut gode kandidater), og jenta du plukker ut vet hva hun leiter etter. Kort sagt, ja det blir bedre. Fordi både du og henne får mer erfaring mer årene. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. april 2016 Forfatter Del Skrevet 28. april 2016 Hmm. Vet ikke om det var svarene jeg håpte på. Føler jeg selv er direkte og bevisst på hva jeg vil ha, men kanskje til den grad at jeg oppfattes som rar, da det ikke virker å være vanlig på min alder. Håper at jentene kanskje blir mindre utseendefokuserte da - stiller ikke veldig sterkt der, men i likhet med deg Jambimaster ca ferdig med masteren og går trygg/stabil fremtid i møte. Anonymous poster hash: 850b8...45e Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Høres meget kjent ut. Greia er at jeg er klar for å finne konemateriell. Føler meg klar til en trygg/stabil framtid, gjerne med hund og etterhvert kids. Utfordringen er at det er svært få jenter i starten av 20-årene som er klar for det samme, så jeg tror nok at vi to bare må smøre oss med tålmodighet og ta ting som det kommer. Lenke til kommentar
anonym jente Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Er i starten av 20 - årene snart ferdig med bachelor studie og jeg ser også etter det samme i gutter. De fleste av veninnene mine på den alderen er der allerede. Men det spørs vel litt hvor du leter etter disse damene da. Vist du går på byn ser du vel bare den ville og crazy siden av damene. 1 Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 (endret) Jeg tenker at folk blir mer og mer bevist på hva de liker, og ikke liker. Samtidig at folk generelt også er mer villig til å gjøre forskjellige ting som kanskje ikke er helt innenfor deres eget område for å prøve å bli kjent med andre.Muttern likte feks padling, og natur. Så hun fant seg en gubbe som gjorde sånne ting, og datene deres var til skogs. Jeg personlig er lat og litt soffa tulling, så jeg fant noen som likte å sitte siden av meg i sofaen og holder kjeft mens vi sitter inn til hverandre og ser på en elendig TV serie. ^^ Men jeg har nå vært en skogstur eller to med hu jeg er med, for å finne ut om det er ting vi liker å gjøre sammen. Samme muttern prøvde soffaen. Viste seg at kællen hennes ble rastløs, og jeg blir klagette om jeg må tisse i en maurtue. Jaja Endret 30. april 2016 av Andysowhatgg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå