neptun22 Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Noen som har vært borti dette problemet, ved høyreklikk på skrivebordet tar det ca 4-5 sek før menyen kommer opp? Har en windows 7 og en windows 10 som har dette problemet! Noen tips. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Et søk på "slow right click on desktop windows" vil gi endel svar. (iom du gir lite/ingen info om maskinvare etc, så er det det beste svaret jeg kan gi) Lenke til kommentar
neptun22 Skrevet 28. april 2016 Forfatter Del Skrevet 28. april 2016 Det er en lenovo l440. Men har søkt litt på nett, står mye om at det er 3 parts programvare som forårsaker dette. Problemet mitt at jeg ikke har noe uvanlig ved høyreklikk. Det som ligger der er det vanlige som skjermkort etc. Mår jeg høyreklikker på en fil er d ikke noe treghet,bare skrivebordet. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 (endret) Prøvd i safemod? Prøvd med å oppdatere grafikkdriveren? Edit: Simply open NVIDIA Control Panel, and in the menu bar click Desktop, uncheck Add Desktop Context Menu Endret 28. april 2016 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
neptun22 Skrevet 28. april 2016 Forfatter Del Skrevet 28. april 2016 I safemode ikke noe issue. Deaktiverer jeg skjermkortet kommer issue bort. Siste versjon av skjermkort er installert. Har ikke Nvida kort men Intel HD Grafikkontrollpanel. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 (endret) På egen risiko ... nr 3 http://www.tenforums.com/tutorials/6088-intel-hd-graphics-desktop-context-menu-add-remove-windows.html (ta gjerne backup av registret først) Endret 28. april 2016 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
neptun22 Skrevet 28. april 2016 Forfatter Del Skrevet 28. april 2016 På egen risiko ... nr 3 http://www.tenforums.com/tutorials/6088-intel-hd-graphics-desktop-context-menu-add-remove-windows.html (ta gjerne backup av registret først) Var faktisk disse to som forårsaket tregheten. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå