Golf'ern Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 1-1 kjedelig for begge lag lol. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Hvilket nek var det som sa at det aldri dømmes mot United? Nå må Soton slo City for at det skal være håp om 4. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Hvilket nek var det som sa at det aldri dømmes mot United? Nå må Soton slo City for at det skal være håp om 4. Aguero og de bruyne benkes så muligheten er der. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 da er vi 4 poeng bak med 3 kamper igjen, nei topp 4 er kjørt. nå for vi fokusere på den kjedelige 5. plassen. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 nå for vi fokusere på FA-Cupen Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Ufortjent. United er heldig som fikk med seg ett poeng, sånn er det å ha dommeren med seg hele tiden, men men. Nå må City gjøre jobben sin iallfall. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 da er vi 4 poeng bak med 3 kamper igjen, nei topp 4 er kjørt. nå for vi fokusere på den kjedelige 5. plassen. Hva er det å fokusere på ? Driter i plassering så lenge det er utenom 4. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 1-1 er bra det. Blir det Maurinho neste år da? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 LvG har bekreftet at han blir neste år. Helt greit for meg, ser ingen fullverdige alternativer, og de siste kampene har vi spilt betraktelig bedre enn før jul f.eks. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Vi hadde en god formkurve i fjor vår også uten at det hadde noe betydning for neste sesong, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 nå for vi fokusere på FA-Cupen I ligaen tenker jeg, selv om da er samme søren, nå forsetter heldigvis City og gi oss sjansen gang etter gang til å ta de igjen, bare vinne resten og det kan holde faktisk, og cupen må vinnes, det tror jeg vi skal klare. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 nå for vi fokusere på FA-Cupen I ligaen tenker jeg, selv om da er samme søren så lenge det blir CL spill, nå forsetter heldigvis City og gi oss sjansen gang etter gang til å ta de igjen, bare vinne resten og det kan holde faktisk, og cupen må vinnes, det tror jeg vi skal klare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå