Golf'ern Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Vi ble snytt for en soleklar straffe, Leicester sin meget billig isåfall ikke noe å klage på der. Lenke til kommentar
Kontrazt Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Huth bør utestenges også, skaper sitasjonen. Ja, men Fellaini slår faktisk før han blir lugget. At Huth kanskje burde få en liten repremande for luggingen er vel ok, men Fella burde få en lang karantene. Minst 5 kamper. Den er enormt grisestygg. Et 100% tilsiktet slag med albuen rett i halsen med voldsom kraft. Den verste han har gjort siden han kom til oss. "Slår før han blir lugget" ser du på TV2 og hører på kommentatorene? Det skjer i splittsekunder her, de tar det heeeelt ned til millisekunder, tror fint du hadde merka at noen tok tak i håret ditt, og reagert, før noen fysisk begynner å dra i det. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2016 Schweinsteiger ble jo utrolig nok utestengt tidligere i sesongen for absolutt ingenting, så skal FA være konsekvente bør både Fellaini og Huth utestenges nå. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Begge burde hatt rødt, seriøst, lugging? Haha. Snytt for straffe også, Rojo ute med både ben og armer for å hindre Mahrez. Haha, og United er IKKE snytt for straffe? Klovn.. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Faen så jævla motbydelig spiller Fellaini er, kan ikke få sagt det nok. Skulle vært utvist, men nok en gang lar dommeren det gå og FA driter i det fordi de straffer ingen i United. Ikke noe nytt det. Straffe skulle Leicester også hatt. Takk for gifen. Nå vet jeg hva jeg kan bruke når jeg skal sitere alle de gangene Pool blir takla og dere hylgriner i trådene for filming. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Faen så jævla motbydelig spiller Fellaini er, kan ikke få sagt det nok. Skulle vært utvist, men nok en gang lar dommeren det gå og FA driter i det fordi de straffer ingen i United. Ikke noe nytt det. Straffe skulle Leicester også hatt. Takk for gifen. Nå vet jeg hva jeg kan bruke når jeg skal sitere alle de gangene Pool blir takla og dere hylgriner i trådene for filming. Vi lager ikke noen konspirasjonsteorier ut av det Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Faen så jævla motbydelig spiller Fellaini er, kan ikke få sagt det nok. Skulle vært utvist, men nok en gang lar dommeren det gå og FA driter i det fordi de straffer ingen i United. Ikke noe nytt det. Straffe skulle Leicester også hatt. Takk for gifen. Nå vet jeg hva jeg kan bruke når jeg skal sitere alle de gangene Pool blir takla og dere hylgriner i trådene for filming. Vi lager ikke noen konspirasjonsteorier ut av det Ikke jeg heller Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Driv å kødd mer der bak da. Ikke slå langt når motparten står så høyt den gangen Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Jepp, ser ut som vi brukte opp alle kreftene våre i 1. omgang. Leicester er mer med nå. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Jepp, ser ut som vi brukte opp alle kreftene våre i 1. omgang. Leicester er mer med nå. Har ingenting med krefter å gjøre, men at vi ikke klarer å angripe gjennom midten. Leicester har jo alle sine defensive spillere på kantene nå. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2016 En del personlige feil nå. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Jepp, ser ut som vi brukte opp alle kreftene våre i 1. omgang. Leicester er mer med nå. Har ingenting med krefter å gjøre, men at vi ikke klarer å angripe gjennom midten. Leicester har jo alle sine defensive spillere på kantene nå. Det koster mye krefter å presse så høyt som vi gjorde i 1 omgang, jo. Lenke til kommentar
Kontrazt Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Også er vi tilbake til å trille ball.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Røft press fra bortelaget nå Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Håper virkelig LvG er inneforstått med at dette er en must win-kamp og at det betyr alle i angrep når klokka bikker 75, keeper opp på corner osv. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Uavhengig av tabelltilstanden så er leicester et lag vi burde slå hjemme. Dette er for dårlig. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2016 Cantona-lobb fra Rooney der (Tidenes United-mål for min del) Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2016 Tuller du? Synes Rooney har vært ganske god jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå