Stonescream Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Noen som har positive og negative erfaringer med dette hovedkortet og de som evt. har/hatt problemer vilke problem dukket opp.. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Ta et søk i forumet da! Enormt mange spørsmål/svar anngående det hovedkortet. Har det selv, og vil absolutt anbefale det. Som vanlig er det noen som har feil på sitt hovedkort (i likhet med alle andre produsenter), men ettersom de har solgt så mange, vil også antall som klager bli flere. MSI er (ifølge ITButikken) det minst reparerte/returnerte hovedkortet! Noe å tenke over for alle som klager på kortet. Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Jeg har hatt d kortet i noen måneder nuh enda ikke hatt no problem. Jeg anbefaler d. Lenke til kommentar
jason Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Et meget stabilt og greit kort. Den største ulempen er nok at det ikke er særlig egnet for FSB overklokking Lenke til kommentar
regn Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Har selv dette kortet og er godt fornøyd. Om jeg skulle kjøpt nytt kort i dag ville jeg i alle fall sett meg litt om etter er enklere kort. RU-2 har mye "stasj" som RAID, Smart-Key og USB 2.0. Jeg vil påstå at Smart-Key klarer man seg lenge uten - er det noen som har installert den?, RAID'en på kortet er visst nok så som så og USB 2.0 er kjekt å ha, men ikke nødvendig helt ennå. Et alternativ kunne derfor være å se seg om etter et litt "enklere" kort, og så i stedet - kanskje noe senere - kjøpe et kontrollerkort for ekstra IDE, RAID eller USB 2.0 alt etter behov. [ Denne Melding var redigert av: regn på 2002-02-25 20:55 ] Lenke til kommentar
jason Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Er ikke smart key'en bare noe du legger på hylla for at det skal se ltt fancy ut samt at alle som kommer inn på rommet skal spørre hva det der er for noe? Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Eneste ulempen med dette mb'et er at det er kresen på PSU'en... Prøvde det med et MøkkAshima tower med 300w strømforsyning og PC-en skrudde seg av hele tiden... bruker nå chieftec 340w og PC-en har aldri vært så stabil.. Hakke hatt en eneste heng, blåskjerm eller plutselig "turn off" på ca 2mnd... :grin: Lenke til kommentar
ripset Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Løp og kjøp !!!!!! :smile: Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 26. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2002 Takk for alle tilbakemeldingene. Har allerede løpt å kjøpt så den saken er grei. Da er det bare å slenge det inn i kassa da sammen med ram´en og håpe på det beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå