Gå til innhold

Erfaringer med MSI Socket A, K7T-266-PRO2-RU

Stonescream

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ta et søk i forumet da! Enormt mange spørsmål/svar anngående det hovedkortet.

Har det selv, og vil absolutt anbefale det.

Som vanlig er det noen som har feil på sitt hovedkort (i likhet med alle andre produsenter), men ettersom de har solgt så mange, vil også antall som klager bli flere.

MSI er (ifølge ITButikken) det minst reparerte/returnerte hovedkortet! Noe å tenke over for alle som klager på kortet.

Lenke til kommentar

Har selv dette kortet og er godt fornøyd. Om jeg skulle kjøpt nytt kort i dag ville jeg i alle fall sett meg litt om etter er enklere kort. RU-2 har mye "stasj" som RAID, Smart-Key og USB 2.0. Jeg vil påstå at Smart-Key klarer man seg lenge uten - er det noen som har installert den?, RAID'en på kortet er visst nok så som så og USB 2.0 er kjekt å ha, men ikke nødvendig helt ennå.

Et alternativ kunne derfor være å se seg om etter et litt "enklere" kort, og så i stedet - kanskje noe senere - kjøpe et kontrollerkort for ekstra IDE, RAID eller USB 2.0 alt etter behov.

[ Denne Melding var redigert av: regn på 2002-02-25 20:55 ]

Lenke til kommentar

Eneste ulempen med dette mb'et er at det er kresen på PSU'en... Prøvde det med et MøkkAshima tower med 300w strømforsyning og PC-en skrudde seg av hele tiden... bruker nå chieftec 340w og PC-en har aldri vært så stabil.. Hakke hatt en eneste heng, blåskjerm eller plutselig "turn off" på ca 2mnd... :grin: :grin: :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...