Halveey Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Hei! De siste 2-3 dagene har jeg slitt med at jeg får kraftig hodepine og blir veldig svimmel når jeg reiser meg. Av og til må jeg støtte meg til noe og det er trykker ekstremt på toppen av hodet og bak på hodet. Jeg drikker rundt 2 liter vann om dagen og har ingen problem med å spise så jeg får i meg normalt med vann og mat. Noen her som har opplevd det samme eller vet noe om hva dette kan være som har noen tips eller erfaring som kanskje kan hjelpe? Setter stor pris på all hjelp! 1 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 (endret) Bestille time hos legen og måle blodtrykk. Deretter blodsukker, Jern, B12 og en del andre vitaminer og mineraler. Om det ikke viser noe, så EKG. Endret 27. april 2016 av misanthrope Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Er pulsen din normal og stødig? Tar du noen medisiner? Lenke til kommentar
Halveey Skrevet 27. april 2016 Forfatter Del Skrevet 27. april 2016 (endret) Er pulsen din normal og stødig? Tar du noen medisiner? Takk for svar! Jeg var hos legen i forrige uke og tok prøver og målte blodtrykk og alt var bra, det eneste jeg hadde "lite" av var D-Vitamin. Jeg har også noe problem med magesyre så jeg tar noe som heter Esomeprazol. Jeg har prøvd både Ibux og Paracet men det hjelper lite. Puls og alt er normalt nå når jeg måler, men samtidig som hodepinen og svimmelheten begynte har jeg også begynte å svette helt tilfeldig. Jeg kan for eksempel sitte i ro og se på TV men så plutselig begynner jeg bare og svette fra topp til tå og må bare gå i dusjen. Endret 27. april 2016 av Halveey Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 (endret) Når begynte du med Esomeprazol? Har du hatt noen endringer i dosering? Den har hodepine, svimmelhet og kvalme som relativt vanlige bivirkninger.http://www.felleskatalogen.no/medisin/pasienter/pil-esomeprazol-krka-krka-588278 Endret 27. april 2016 av misanthrope Lenke til kommentar
Halveey Skrevet 27. april 2016 Forfatter Del Skrevet 27. april 2016 Når begynte du med Esomeprazol? Har du hatt noen endringer i dosering? Den har hodepine, svimmelhet og kvalme som relativt vanlige bivirkninger. http://www.felleskatalogen.no/medisin/pasienter/pil-esomeprazol-krka-krka-588278 Har bare tatt når jeg har fått vondt i magen før, men legen sa jeg skulle ta den hver dag så jeg begynte på mandag og ta det hver morning. Da er det sikkert den som gjør det da? Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Det virker sansynelig, hvis du nettopp har begynt å ta det regelmessig Det er også ofte at symptomene går over etter noen uker. Hvis ikke kan du prøve et annet medikament. 1 Lenke til kommentar
Halveey Skrevet 28. april 2016 Forfatter Del Skrevet 28. april 2016 Det virker sansynelig, hvis du nettopp har begynt å ta det regelmessig Det er også ofte at symptomene går over etter noen uker. Hvis ikke kan du prøve et annet medikament. Tusen takk for hjelpen! jeg har ikke tatt medisinen idag for å teste og jeg har ikke vondt nå. Det var nok den som gjorde det Tusen takk! 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Opplevde noe av det samme for en ukes tid siden, sammen med vondt/ubehag i korsryggen.Dette gikk over etter en dag eller to. Nå en uke senere har jeg tydelig urinveisinfeksjon, med trang til å late vannet ofte og svie ved vannlating. Noe gulaktig, tynt puss fra enden av urinrøret. Går man til legen, eller drikker man rikelig med væske for å "flushe" gjennom i et par dager først for å se om det går over? (mann) Anonymous poster hash: 904a2...276 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå