Dr. Urdahl Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 (endret) Jeg fjernet dette, grunnet mangel på interesse. Endret 27. april 2016 av Dr. Urdahl Lenke til kommentar
Dr. Urdahl Skrevet 27. april 2016 Forfatter Del Skrevet 27. april 2016 (endret) Jeg gjør oppmerksom på at det ikke er noen feil i teksten, om noen skulle tro det. Prøv å løs den.... se om du klarer det. Endret 27. april 2016 av Dr. Urdahl Lenke til kommentar
Dr. Urdahl Skrevet 27. april 2016 Forfatter Del Skrevet 27. april 2016 Ingen så langt altså? Lenke til kommentar
jahnkare Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Spørs om jeg tenker for enkelt når jeg sier omkrets, og jeg ser heller ingen mening i midten, og hva slags kryptikk du avslørte i tittelen vet jeg heller ikke. Lenke til kommentar
Dr. Urdahl Skrevet 27. april 2016 Forfatter Del Skrevet 27. april 2016 (endret) Spørs om jeg tenker for enkelt når jeg sier omkrets, og jeg ser heller ingen mening i midten, og hva slags kryptikk du avslørte i tittelen vet jeg heller ikke. hmm.... hva skjer om du tegner en omkrets rundt teksten? (bare bruk hendene om det er ønskelig, du er ikke nødt til å ha penn og papir) Endret 27. april 2016 av Dr. Urdahl Lenke til kommentar
Dr. Urdahl Skrevet 27. april 2016 Forfatter Del Skrevet 27. april 2016 Spørs om jeg tenker for enkelt når jeg sier omkrets, og jeg ser heller ingen mening i midten, og hva slags kryptikk du avslørte i tittelen vet jeg heller ikke. Ga du opp? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Lekeplassen er for folk uten liv som utelukkende driver med meningsløse telletråder såklart, ikke sjans på å prøve noe nytt her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg