Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Villareal (EL)

Tunky

Anbefalte innlegg

jurgen-klopp-liverpool-villarreal_344913

28.04.16 - 21.05

Semi-finale!!

Da er det klart for første del av semi-finalen i Europa-ligaen mellom Villareal og Liverpool. Første kamp går i Spania.

Litt nytt om troppen: Sakho er åpenbart ikke med. Benteke, Chirivella, Brannagan og Ojo er med til Spania. Caulker (for de som husker at han er i klubben) er igjen i England.

Det store spørsmålet nå er hvem som erstatter Sakho bak. Lovren er spikra i startelleveren for tida. Blir det Skrtel, Toure eller Lucas ved siden av?

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan være Lucas er tiltenkt en plass på midten og. Tipper vi ser noe som

Mignolet; Clyne, Lovren, Toure, Moreno; Milner, Lucas, Allen; Lallana, Coutinho; Sturridge

Eventuelt kommer Firmino inn for Toure og spillet blir hakket mer offensivt.

Lenke til kommentar

Såvidt jeg har lest er visst Villareal en "dårligere versjon" av Atletico. Altså legger de seg bakpå og går for 1-0-seiere. Kan trenge noen boksåpnere, da. Heldigvis har flere av våre spillere tatt steg på nettopp det. Lallana og Milner er jo i storform. Coutinho er i grei form. Sturridge vet vi at kan, jeg bare håper vi ser mindre av de egoistiske taktene fra de siste kampene han har spilt. Han var jo en lagspiller i 13/14.. Med tanke på troppen og alternativene er nok laget jeg skrev over ganske realistisk, med en 4-3-3 eller en 4-2-3-1 med Milner lenger oppe.

Av de 20 spillerne som er med tipper jeg at Chirivella ikke kommer på benken. Den andre som blir droppa er nok enten Brannagan, Ojo eller Smith. Smith er den eneste backen (utenom Clyne og Moreno selvfølgelig) som er med til Spania. Det gjør at han kanskje får plass på benken, selv om Milner kan ta backplass om det skulle bli skade på en av backene.

Gleder meg til kamp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...