Tunky Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 (endret) 28.04.16 - 21.05 Semi-finale!! Da er det klart for første del av semi-finalen i Europa-ligaen mellom Villareal og Liverpool. Første kamp går i Spania. Litt nytt om troppen: Sakho er åpenbart ikke med. Benteke, Chirivella, Brannagan og Ojo er med til Spania. Caulker (for de som husker at han er i klubben) er igjen i England. Det store spørsmålet nå er hvem som erstatter Sakho bak. Lovren er spikra i startelleveren for tida. Blir det Skrtel, Toure eller Lucas ved siden av? Endret 28. april 2016 av Knewt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Tipper det blir Lucas. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Enig! Det Skrtel har vist i det siste gjør at han ikke fortjener en plass. Klopp kan selvfølgelig ha sett noe annet på trening.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. april 2016 Forfatter Del Skrevet 27. april 2016 Kan være Lucas er tiltenkt en plass på midten og. Tipper vi ser noe som Mignolet; Clyne, Lovren, Toure, Moreno; Milner, Lucas, Allen; Lallana, Coutinho; Sturridge Eventuelt kommer Firmino inn for Toure og spillet blir hakket mer offensivt. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Tviler på for offensivt på bortebane. Vi skal unngå baklengs og kanskje få et viktig bortemål. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. april 2016 Forfatter Del Skrevet 28. april 2016 Såvidt jeg har lest er visst Villareal en "dårligere versjon" av Atletico. Altså legger de seg bakpå og går for 1-0-seiere. Kan trenge noen boksåpnere, da. Heldigvis har flere av våre spillere tatt steg på nettopp det. Lallana og Milner er jo i storform. Coutinho er i grei form. Sturridge vet vi at kan, jeg bare håper vi ser mindre av de egoistiske taktene fra de siste kampene han har spilt. Han var jo en lagspiller i 13/14.. Med tanke på troppen og alternativene er nok laget jeg skrev over ganske realistisk, med en 4-3-3 eller en 4-2-3-1 med Milner lenger oppe. Av de 20 spillerne som er med tipper jeg at Chirivella ikke kommer på benken. Den andre som blir droppa er nok enten Brannagan, Ojo eller Smith. Smith er den eneste backen (utenom Clyne og Moreno selvfølgelig) som er med til Spania. Det gjør at han kanskje får plass på benken, selv om Milner kan ta backplass om det skulle bli skade på en av backene. Gleder meg til kamp! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Nervøs. Jeg tror ikke det går veien i dag. Vet ikke hvorfor, men har ingen god følelse.. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Jeg er klar! Håper at lfc holder nullen. Et eller to mål i motstanderens mål er heller ikke til å forakte... men frykter det kan bli tøft i dag. Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Vi sliter jo vanligvis mot lag som ligger bakpå, der vi triller utenfor 16. Håper gutta har løst den gåten før disse kampene. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Mange mål!Heia dommeren! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. april 2016 Forfatter Del Skrevet 28. april 2016 Liverpool er i storform for tida. Satser på at det er nok til å trenge gjennom et kompakt forsvar idag! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. april 2016 Forfatter Del Skrevet 28. april 2016 Ingen Sturridge. Toure i forsvaret. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 (endret) Får håpe det. @post nr 12. Endret 28. april 2016 av oOF Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Fem minutter til avspark! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Faen, lyden er lenge foran bildet. Ødelegger endel Lenke til kommentar
Musty Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Er det flere som har lyden 2 sekunder før bildet på Max? Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 "Godt" å høre det ikke bare er her Lenke til kommentar
edge Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Litt til en av sidene der, Allen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå