Albert Andersson Skrevet 28. april 2016 Forfatter Del Skrevet 28. april 2016 Gråtrosten regnes vel ikke som noe utpreget vakker fugl, ei heller dens "røst", men her et ypperlig bilde av denne fuglen. Har forresten et inntrykk at gråtrostbestanden har gått en del tilbake, sett i forhold til f. eks 60-70 tallet. Vet ikke hvordan det er hos deg borte i Østfold. Mvh Ragnar Hei, Ragnar, og mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Jeg tror faktisk aldri jeg har sett flere gråtroster enn i år, så de vandrer vel over store områder, og blir vel der de lettest finner mat ... . M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. april 2016 Forfatter Del Skrevet 28. april 2016 God øyekontakt, flott lagret på brikka. Kan ikke klage på dette Hei, MotoG, og tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Dette er faktisk det eneste brukbare bildet jeg har tatt av gråtrost ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. april 2016 Forfatter Del Skrevet 28. april 2016 Hie Albert. Et meget fint bild av gråtrost fieldfare Ja navnet på engelsk er fieldfare M v h Leif Hei, Leif,og mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Den engelske artsbetegnelsen på gråtrost er "Fieldfare", - det visste jeg ikke ! M v h Albert. Hei igjen Albert. Det visste ikke jeg heller, men man lerer noe nytt hele tia M v h Leif Hei, igjen, Leif. Ja, - med nysgjerrighet følger som oftest lærelyst ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg