Albert Andersson Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Gråtrost ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Kniv skarpt og flot fotograferet :-) skønne farver Vh Suss Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Flott og skarpt bilde og en vakker fotomodell Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Skarp og fargerik fugl mot en flott og dus bakgrunn . Nydelig ! Mvh Alec Lenke til kommentar
Lasse Lindgren Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Som vanelig skarpt med fine farger og en fin bakgrunn , liker dette bra . Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. april 2016 Forfatter Del Skrevet 27. april 2016 Kniv skarpt og flot fotograferet :-) skønne farver Vh Suss Hei, Sussss, og mange takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. april 2016 Forfatter Del Skrevet 27. april 2016 Flott og skarpt bilde og en vakker fotomodell Hei, Torhild. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Det er første gang jeg har kommet på "fotoavstand" av gråtrost, - de er vanligvis svært sky på denne kanten av landet. M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. april 2016 Forfatter Del Skrevet 27. april 2016 Skarp og fargerik fugl mot en flott og dus bakgrunn . Nydelig ! Mvh Alec Hei, Alec, og mange takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. april 2016 Forfatter Del Skrevet 27. april 2016 Som vanelig skarpt med fine farger og en fin bakgrunn , liker dette bra . Hei, Lasse. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Hie Albert. Et meget fint bild av gråtrost fieldfare Ja navnet på engelsk er fieldfare M v h Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. april 2016 Forfatter Del Skrevet 27. april 2016 Hie Albert. Et meget fint bild av gråtrost fieldfare Ja navnet på engelsk er fieldfare M v h Leif Hei, Leif, og mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Den engelske artsbetegnelsen på gråtrost er "Fieldfare", - det visste jeg ikke ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Jeg slutter meg bare til superlativene. Det kan vel neppe bli bedre enn dette. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. april 2016 Forfatter Del Skrevet 27. april 2016 Jeg slutter meg bare til superlativene. Det kan vel neppe bli bedre enn dette. Mvh. Rolf Hei, Rolf. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, - og som skrevet ved en tidligere anledning, - alt kan bli bedre ! (Men det er ikke sikkert at jeg kan gjøre det bedre). M v h Albert. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Pent portrett av denne utrolig vakre fuglen (spesielt når den er i vinterdrakt) Fine farger over hele flata. Ikke lett å komme på skuddhold, som det er med fugler som helst finner maten selv. Har aldri sett denne på foringa, men svarttrostene er faste gjester. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. april 2016 Forfatter Del Skrevet 28. april 2016 Pent portrett av denne utrolig vakre fuglen (spesielt når den er i vinterdrakt) Fine farger over hele flata. Ikke lett å komme på skuddhold, som det er med fugler som helst finner maten selv. Har aldri sett denne på foringa, men svarttrostene er faste gjester. Mvh Oddmund Hei, Oddmund. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Gråtrost er ikke registrert på fòrplassen hos oss, heller, men vi har hatt opptil fem svarttroster samtidig. Det er første gang jeg har kommet nær nok til å få tatt et brukbart bilde av gråtrost, men det var nødvendig å bruke brennvidde 750 mm. M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Hie Albert. Et meget fint bild av gråtrost fieldfare Ja navnet på engelsk er fieldfare M v h Leif Hei, Leif, og mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Den engelske artsbetegnelsen på gråtrost er "Fieldfare", - det visste jeg ikke ! M v h Albert. Hei igjen Albert. Det visste ikke jeg heller, men man lerer noe nytt hele tia M v h Leif Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 .. og sur er'n som alltid. Gråtrosten vil visst alltid se værst mulig ut humørmessig sett på bilder? Her i god skarphet i fint lys som henter farger og detaljer i fjærdrakta. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. april 2016 Forfatter Del Skrevet 28. april 2016 .. og sur er'n som alltid. Gråtrosten vil visst alltid se værst mulig ut humørmessig sett på bilder? Her i god skarphet i fint lys som henter farger og detaljer i fjærdrakta. Roar Hei, Roar, og tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Du har helt rett, - gråtrost har veldig ofte et "muggent" uttrykk, og bevegelsesmønsteret er kjapt og stakkato, - denne arten ser ikke ut til å være videre selskapelig anlagt ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Gråtrosten regnes vel ikke som noe utpreget vakker fugl, ei heller dens "røst", men her et ypperlig bilde av denne fuglen. Har forresten et inntrykk at gråtrostbestanden har gått en del tilbake, sett i forhold til f. eks 60-70 tallet. Vet ikke hvordan det er hos deg borte i Østfold. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 God øyekontakt, flott lagret på brikka. Kan ikke klage på dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg