Hege s Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Posing Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Jo, dette ble et spesielt grafisk blad. Nevner at mulgheten er til stede for å isolere alt det bølgende hvite, dempe lyset forsiktig og få ut detaljene enda litt bedre for dette er ikke utbrent. Av en eller annen grunn er det visst bare meg som kommenterer svanebildene dine bortsett fra det første. Håper ikke jeg er for kritisk for det er bare forslag. Roar Lenke til kommentar
Hege s Skrevet 28. april 2016 Forfatter Del Skrevet 28. april 2016 Jo, dette ble et spesielt grafisk blad. Nevner at mulgheten er til stede for å isolere alt det bølgende hvite, dempe lyset forsiktig og få ut detaljene enda litt bedre for dette er ikke utbrent. Av en eller annen grunn er det visst bare meg som kommenterer svanebildene dine bortsett fra det første. Håper ikke jeg er for kritisk for det er bare forslag. Roar Jeg setter pris på alle tilbakemeldinger,tips,råd og ideer tas imot med takk...jeg elsker å ta bilder,men masse å lære...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg