lawiet Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Hei, hvis jeg skal få penger av noen (ikke cash i hand) hvilken info bør du få av meg da? Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Vet ikke helt hva du mener, men om jeg forstår deg rett så skal du ha penger med noen, men usikker på hvilken informasjon du skal gi dem? I så tilfelle; Vipps/mCash/MobilePay: MobilnummerEventuelt på det bli et kontonummer Lenke til kommentar
lawiet Skrevet 27. april 2016 Forfatter Del Skrevet 27. april 2016 Ja at jeg skal få penger fra noen, fra en venn for eks. Lenke til kommentar
War Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 De trenger bare kontonummer. Hva de skriver på navn i nettbanken kan de finne på selv. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 gi de telefonnr og be de om å vippse til deg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 (endret) en mobilapp som lar deg sende og motta penger fra alle norske banker. Trenger bare mobilnummer til mottager. DNB lager appen, det er helt trygt å bruke. Endret 27. april 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå