lawiet Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Hei I bilde så ser vi en induktiv sensor kobling. men det er en rele inne på koblingen. Må jeg skaffe meg en relee, eller er den innebygdt i sensoren? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Har du ikke datablad for sensoren? Der skal slike detaljer fremgå. Lenke til kommentar
lawiet Skrevet 27. april 2016 Forfatter Del Skrevet 27. april 2016 Har du ikke datablad for sensoren? Der skal slike detaljer fremgå. Jeg tokk dette fra databladet Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Hva med å legge ut hele databladet? Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 (endret) Den lille firkanten symboliserer nok ikke nødvendigvis et rele, men lasten. (og viser om lasten skal ligge mellom utgang og pluss, eller utgang og minus; NPN/PNP) Om lasten du skal drive krever færre milliampere enn transistorutgangen tåler (som for denne sensoren er inntil 200mA), så trenger du ikke noe rele, ellers må du ha det. (eller en kraftigere transistor, forsterkerkrets eller noe sånt...) Se side 7 her: http://www.datasheetarchive.com/dlmain/Datasheets-20/DSA-392784.pdf Endret 27. april 2016 av Inge Rognmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå