Gjest Bruker-405938 Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Hei! Noen som vet om dette vil la seg oppdatere til android 6. Marshmellow. Vurderer og kjøpe , da de små håpefulle har oppdaget air2'n min. Skal brukes til film og spill Lenke til kommentar
baguett Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Tab A 9.7 og Tab A 8.0 ser ut til å få Android 6.0 ila. Q2 2016. Kilde 1 Kilde 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Tab A 9.7 og Tab A 8.0 ser ut til å få Android 6.0 ila. Q2 2016. Kilde 1 Kilde 2 Det pleier å bety at det kanskje kommer før 2017. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938 Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Så lenge det kommer så er det greit, har noen gammle mobiler/brett som nekter og kjøre div apper pga gammel sw. Greit og slippe slike problemer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Så lenge det kommer så er det greit, har noen gammle mobiler/brett som nekter og kjøre div apper pga gammel sw. Greit og slippe slike problemer Det at Samsung sier at det kommer er dessverre ikke noen garanti for at det faktisk kommer. Men håper du slipper å oppleve det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938 Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 (endret) Har ikke kjøpt enda Skal jeg ha android brett så bør den vel kunne kjøre marshmellow, ellers så går den vel for ut på dato?Har snust litt på iPad Air. Synes 3200 er noe dyrt. Gav jo 4300 for min air2 i 2014. Ser ikke ut til og falle i pris , selv etter at dn gikk utav sortimentet til Apple Får jo mini 2 til 2500kr. Det som er greit med Apple er at de lar seg oppdatere og går ikke så fort ut på dato. Men jeg har da ingenting imot android heller Endret 27. april 2016 av Bruker-405938 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Film og spilling krever jo ikke så mye (regner med det er "lette" spill), så du trenger ikke bruke så mye penger. ASUS og Lenovo lager også Android-brett, til bra pris. Vet ikke hvordan de er mtp. oppdateringer og sånt, men neppe dårligere enn Samsung, som er veldig treg. Utvalget i gode nettbrett med Android er elendig, dessverre. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938 Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Film og spilling krever jo ikke så mye (regner med det er "lette" spill), så du trenger ikke bruke så mye penger. ASUS og Lenovo lager også Android-brett, til bra pris. Vet ikke hvordan de er mtp. oppdateringer og sånt, men neppe dårligere enn Samsung, som er veldig treg. Utvalget i gode nettbrett med Android er elendig, dessverre. Blir nok mest lette spill, Har sett litt på lenovo, men ser de kommer med android 4. Har mest tro på air, men den koster jo nesten det samme som den kostet i 2013. Apple er noen luringer. Ser tab a , skorer relativt lavt i ytelsetester. Er som du sier dårlig utvalg, de bruker vel kapasiteten sin på utvikling av mobiler. Ser utvalget i android mobiler er veldig bra for tiden. Har en samsung tab 2. Den lar seg ikke oppdatere til android 5. Tror den ble kjøpt i 2013. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 (endret) Om den kommer med Android 4, er det bare å styre unna, det er jo urgamelt. Driver selv å leter etter nytt android-brett, men finner ingen jeg vil ha, venter til det kommer noen brett med nyeste Snapdragon 820-brikke i seg. Så mye som jeg misliker Apple, tror jeg nesten at jeg vil anbefale deg ipad air. Det sitter langt inne, men Android-utvalget er som sagt elendig. Unntaket må være Sony Xperia Z4, men den koster vel ca 4.000. Endret 30. april 2016 av baguett Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938 Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Hadde ikke tenkt meg over 3000. Heller mest mot tab a eller ipad mini 2. Begge koster under 2500. Mini2 er jo en del raskere, bedre og mindre skjerm. Tab s2 ser kanskje ikke dum ut, men er over mitt budsjett. Apple er greit nok det, men teit uten mulighet for minnekort Lenke til kommentar
danielchr94 Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 For å være helt ærlig så ville jeg annbefalt å gå for iPad. Selv foretrekker Android langt over iOS, men for å si det mildt er Android et stykke bak i akkurat det segmentet for tiden. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938 Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Det heller mest mot ipad. Eneste fornuftige android brettet jeg finner er tab a. Men synes skjerm og ytelse burde vært bedre med tanke på at vi er godt inni 2016. Gidder ikke og betale 0ver 2000kr for et brett som ikke følger utviklingen til nyeste apper og spill. Når kommer samsung med nettbrett som deler s6/s7 sin innmat. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Utviklingen på nettbrett har stått ganske stille de siste årene, og det er aller mest synlig på Androidplattformen da det fortsatt selges brett med Android 4. Om man liker Apple eller ikke, så er de flinke med oppdateringene sine. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938 Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 (endret) Jeg liker både apple og android. Ligger også ett Windows nettbrett i skuffa her. Så jeg har prøvd det meste. Holder en knapp på apple, selv om de har enkelte ting jeg ikke liker. Tab2,n jeg kjøpte er ser ikke ut til og la seg oppdatere til android 5. Men min gammle iphone og ipad mini fra 2012, lar seg opdatere til siste ios. Og fungerer veldig bra..tror jeg må gå for en ipad air eller mini2/3/4. Satser på det kommer et knalltilbud snart. Endret 1. mai 2016 av Bruker-405938 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938 Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Ser kanskje ut som produsentene har laggt nettbrett utviklingen i brakk: http://itavisen.no/2016/05/02/nettbrettmarkedet-fortsetter-nedgangen/ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938 Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Er nvidia shild utgått? Ser billig og bra ut? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Shield er bra, litt liten (8 tommer) men får oppdatering raskt. Den ville jeg anbefalt tidligere men kom ikke på den i farta. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938 Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Ingen på lager rundt om Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938 Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Utviklingen på nettbrett har stått ganske stille de siste årene, og det er aller mest synlig på Androidplattformen da det fortsatt selges brett med Android 4. Om man liker Apple eller ikke, så er de flinke med oppdateringene sine. Ser det er mange med android 4, de fleste med android 5, regner med at de som ikke lar seg oppdatere til android 6, ikke vil kjøre nyeste apper på sikt? Er sånn på ios som jeg har brukt de siste åra. Noen som har erfaring med dette?kjøpte meg en android mobil aug 2011, den lot seg aldrig oppdatere det året jeg hadde den, full av bugs. Far min har en tab3 fra 2013. Den lar seg ikke oppdatere til android 5,dårlig? Er vel kansje best og gå for ipad, så får jeg noe som holder og lar seg oppdatere og følge utviklingen. (Innleg skrevet på iphone fra 2012 med siste ios) ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå